cathrine&emma Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 jg skal endelig ta natte firghten med min datter, får å få ho til å sove i sin seng om natta, ho er 2.5 år., igår kveld når ho våkent, gikk jeg inn og ho ville seff opp i min seng, men la ho ned, sa natta og gikk ut, tok ho inn igjen når ho kom ut av døra(sto rett utenfor), det blei jo seff mye hyling og skriking, la ho opp i seng, oxo satt jg mg på en stol litt vekk fra senga, slik at ho kunne se mg men ikke røre, etter MYE grining og hyling, så sovnet ho i seng, jg sa seff ikke så mye , bare sa rolig hysj inni mellom, og holdt ho heller ikke, vist ho gikk ut av senga reiste jg meg bare å la ho ned igjen... er dette helt feil måte å få ett barn til å sove i senga si på natta? hvor mange netter vil jeg evt bruke på slikt? ho får "belønning" hver morra ho har sovet natta, ponni klister merker på ett ark, når ho har fått 10 skt så får ho en liten aktivitets leke, men burde jg begynne med belønningen etter jg har tatt fighten eller samme morra så lenge ho har sovet i sin seng?
ALIICE Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Jeg synes du er kjempeflink! Hvis du står på og er konsekvent (som du har vært nå), så tipper jeg det tar 3-4 netter, så sover hun natta gjennom i egen seng:) Lykke til=0)
MikroMidas Skrevet 11. november 2008 #4 Skrevet 11. november 2008 Dette høres helt fint ut, det! Sånn gjør vi det også ((:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå