♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 25. november 2008 Forfatter #51 Skrevet 25. november 2008 Kommer fra jordmor idag og har fått hørt hjertelyden. Så deilig å få tegn på liv der inne. Har vært bekymret de siste dagene, de få symptomene jeg hadde var borte. Tok litt tid å finne, men fikk høre den hvertfall og det var sååå godt. 13+3 idag så tenkte å si det til venner og kjente også nå snart. Familien har visst det siden sjuende uke.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 25. november 2008 Forfatter #52 Skrevet 25. november 2008 Jewel hvordan var ultralyden???
Sunniva78 har to små Skrevet 25. november 2008 #53 Skrevet 25. november 2008 Det lurer jeg også på:-)
Jewel m/jente får gutt Skrevet 25. november 2008 #54 Skrevet 25. november 2008 Ifølge legen skulle jeg vært 10 uker, men den lille bønna var 19mm stor, og det tilsvarte visstnok 8+4 uker. Så det var litt skuffende, men vi så ett hjerte banke, en liten hånd, og at den sprellet litt. Så alt i alt var det vellykket. Men vi glemte og be om bilde, så det angrer jeg veldig på. Man kunne jo se hva det var. Det ble innvendig, siden vi var så tidlig på vei. Gjorde ikke vondt, men var ikke spesielt behagelig heller.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 25. november 2008 Forfatter #55 Skrevet 25. november 2008 Så bra da, tenkte på deg tidligere. Skulle ønske det var meg, men var super fornøyd med å høre hjertelyden jeg da. Har du ikke hatt mensen etter fødsel siden du fikk ul og var usikker på kor langt på vei du var? Eg får bare vente til den ordinære ul og bli flyttet på terminen. Forventer at det kansje skjer. Men er bare sååå lenge til 6 januar....
Jewel m/jente får gutt Skrevet 25. november 2008 #56 Skrevet 25. november 2008 Ja, fikk aldri mensen tilbake, så vi visste ikke når dette skjedde. Neste ul blir jo da den ordinære om ca 9 uker. Og ja, det er lenge og vente. Men så får vi nok høre hjertelyden hos jordmor før den tid. Har enda ikke tatt kontakt med jordmor. Tenkte og vente til etter jul. Var ikke hos henne før 17 uker forrige gang.
Jewel m/jente får gutt Skrevet 1. desember 2008 #57 Skrevet 1. desember 2008 Dytter litt. Nå, hvordan står det til? Har dere begynt med juleforberedelser enda? Tenkte skulle begynne litt denne uken, pakke inn litt gaver og sånt. For ta litt av gangen, se an formen. Er fortsatt kvalm, og nå går jeg og brekker meg hver dag. Hadde det bare kommet opp noe, så hadde det vært bedre syns nå jeg.
liny Skrevet 7. desember 2008 #59 Skrevet 7. desember 2008 Nå har jeg fått 6 akupunkturbehandlinger, og formen begynner å bli sånn passe. Er ikke uggen lenger, men til tider veldig kvalm. Vi var på ul for nesten 2 uker siden, og jeg var akkurat så langt på vei som jeg hadde trodd. Etter ul kjøpte jeg min første mammabuksen (de som jeg brukte for et år siden er enda for store). Magen er blitt stor allerede. Min plan var at jeg skulle være hjemme med prinsen til august 09. Hadde akkurat fått innvilget permisjon uten lønn da jeg fant ut at jeg var gravid igjen. Fikk litt panikk angående nye rettigheter i forhold til ny permisjon (inntekt i 6 av 19 mnd), snakket med nav, men fant ut av at jeg kunne gå ut i ny fødselsperisjon inntil 12 uker før termin slik at jeg da hadde hatt inntekt lenge nok. Men plutselig fikk vi beskjed om at mannen min skulle bli permitert, og da måtte vi finne en ny løsning. Så nå har jeg "fått" tilbake jobben min, og skal begynne å jobbe 15. januar., Det kommer til å bli så rart. Prinsen skal være hjemme med pappa så lenge som han er permiter, så får vi se hvordan vi løser det når han eventulet kommer tilbake i jobb. Nå som det ser ut som om det "løser" seg, og kvamen så og si har gitt seg, har jeg begynt å glede meg. Det begynner å bli ganske mange som vet at jeg er gravid. Kjenner jeg har utrolig lite energi. Andre som har det slik? Sist jeg var gravid var det ikke slik, håper jeg snart får masse energi. Ser at noen snakker om vogn, har begynt å se litt, men synes det ikke er så lett å bestemme seg selv om utvalget ikke er det største.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå