08 + april spire Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Hei hei Jeg har oppdaget kjøkken ventilatoren nå. Helt rart, men når jeg legger babyen på kjøkkenet og tar på viften så sovner hun innen 15 sekund. Det er bare helt fantastisk. Nå har jeg gjort det flere ganger i løpet av de siste dagen og det virker hver gang. Ville bare dele dette med dere.
Glad tobarnsmamma Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 så bra da. :-) Hvor gammel er babyen din? Hva legger du ham på? (Teppe, vugge, el.l.?)
Aibell Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 Det er et genialt tips! Og hvis det skulle slutte å virke, prøv støvsugeren
08 + april spire Skrevet 3. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. november 2008 Jeg pleier å ligge henne på en dyne så har jeg et pledd over henne. Så ligger jeg henne på kjøkkenbordet. Hun er 4 mnd snart. Støvsugeren virket tidligere men den virker ikke lengre. Får håpe dette varer en stund. Får henne ikke til å sove skikkelig på dagtid, bortsett fra når jeg er på trilletur eller kjører bil.
<3tobarnsmor<3 Skrevet 3. november 2008 #5 Skrevet 3. november 2008 Oy, takk for tipset. Det må jeg prøve ut
Lillesøster/bror til tulla? Skrevet 4. november 2008 #6 Skrevet 4. november 2008 Dette er faktisk et kjent fenomen, og kalles "hvite lyder" (white sounds). Det kan være kjøkkenvifte, støvsuger, tørketrommel, en foss, bølger, hårføner, osv. Noe som durer eller suser jevnt. Vi har noen ganger brukt den elektriske tannbørsten når hun har vært på det uroligste, og det er utrolig hvor effektivt det kan være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå