Silje`mor Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 Må si jeg ser opp til alle alenemødre, dere er tøffe! Jeg er mye alene med barna mine på hverdagene, mannen min er som regel bare hjemme fra 20.00 til 05.00, men jeg har jo litt hjelp de timene han er hjemme. Han er hjemme hele lørdag og søndag - heldigvis. Denne helga er han borte og jeg er bare såååå sliten. Forstår ikke hvordan de som alltid er alene holder ut. Alle alenemødre fortjener en stor klapp på skuldra - dere gjør en kjempe jobb.
mahlin Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 Takk for d silje`mor Var et fint innleg en lørdags morgen Jeg har jeg barnefri 1 helg i mnd, da mormoren passer lillegull, og det er godt å slippe å stå opp hal 7 da Men har jo lekser og snart eksamen.. jaja.. Løpe å lese
digger Skrevet 1. november 2008 #3 Skrevet 1. november 2008 Signere denne:) Alenemødre har uten tvil den tøffeste jobben jeg vet om. At noen klarer å ha "vanlig" jobb ved siden av er for meg helt ubegripelig! Stå på sier jeg bare!
Gjest Skrevet 1. november 2008 #4 Skrevet 1. november 2008 Ja, guriland Om to uker skal jeg være "alenemamma" i tre uker bare (sambo skal seile i de sydlige strøk, heldiggrisen.. Tror bare det blir en utfordring jeg. All respekt!
ifie Skrevet 1. november 2008 #5 Skrevet 1. november 2008 Jeg vil legge til FEDRE! Jeg har en mann som er ute å reiser noen uker (1-4) i slengen, og det er såååå slitsomt i blant! Men han kommer jo hjem igjen..! All honør til alle aleneforeldre! Dere er råtøffe!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå