LINDA*** Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 1 1/2 år Han har blitt helt rabiat på stellebordet denne uka! Djiiisees Umuuulig å få bytta bleie. Vanskelig å bytte de når han står. Ikke lett å få bort driten.... Hjelpes ! PS: de bruker stellebrd i bhg, og der har de inegn problemer.... Hm.
SokkeLaila Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 Ja, her bruker vi stellebord fremdeles. Her har det vært kamper med jevne mellomrom og så har ting roet seg ned for en periode før kampene har begynt igjen.. Hun innser at bleieskift skjer på stellebordet nå, så hun ligger i det minste delvis i ro..! Å krype på gulvet etter en unge med bæsj i rumpa for å få til noen kjappe tørk med kluten er ikke min greie.. Er 14 måneder.
lille me og mine Skrevet 1. november 2008 #3 Skrevet 1. november 2008 Det er en kamp her i huset også! Når det bare er tissebelei så får hun stå, og vi må ha godt over til up`n go, hun er så urolig så vanlig bleie får vi ikke skikkelig på. bæsjebleie er verre, vi rekker så vidt å tørke av, men det er hyl og skrik ja! bruker stellematte på gulvet da, redd hun skal dette ned.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 1. november 2008 #4 Skrevet 1. november 2008 Faren bruker stellebordet, men jeg foretrekker gulvet. Tissebleier tar jeg mens hun flyr rundt, men bæsjebleier ligger hun på et håndkle. Takler ikke ha henne på stellebordet for jeg synes hun er så vilter.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 1. november 2008 #5 Skrevet 1. november 2008 De bruker stellebord i barnehagen også da, og der ligger hun jo rolig som en liten engel:) Hun legger seg til å sove som en liten engel også og spiser masse mat mens hun er der, så jeg har begynt å innse at hun er ganske annerledes der enn hjemme.
LINDA*** Skrevet 1. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. november 2008 Hehehehe;) Det er sånn hos dere også, ja??? Småkrypene er jo KONGER i barnehagen da. Der går alt på skinner. Mens hjemme?? Her går det til &/&%# noen ganger, hehehe;) Tyyyyypisk! Misforstå meg rett, men de er nok kanskje mere "kyniske" i bhg enn det vi foreldre er. Ergo blir det flere kamper her hjemme;) Tusen takk for svar jenter:):)
Gjest Skrevet 1. november 2008 #7 Skrevet 1. november 2008 Her har stellebordet blitt lagt på hylla for leeenge siden Nå står hun på gulvet mens jeg skifter og vasker. I barnehagen har de prøvd å legge henne på stellebordet når hun har bæsja, men de fant fort ut at det var en enklere sak å la henne stå
Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #8 Skrevet 1. november 2008 Snart 2 år og brukerstellebordet flittig:)
Gjest Skrevet 1. november 2008 #9 Skrevet 1. november 2008 21 1/2 mnd. Bruker fortsatt stellebord.. men har hatt en periode der det nesten var umulig å få gjort noe på stellebordet.. men det gikk over.. stellebordet brukes daglig nå. Og kommer nok til å stå på badet noen år til.. baby nr to kommer snart så.
Gulan, gullet og gullklumpen Skrevet 1. november 2008 #10 Skrevet 1. november 2008 nei, er slutta med det... bæsjerompa vaskes nå under vasken, mens tissebleier byttes springende etter han ..også her er han et gull i bhg:)
Begooz Skrevet 1. november 2008 #11 Skrevet 1. november 2008 Stellebordet ble kastet ut så fort poden snudde seg. Så stelte vi han på gulvet. Nå derimot vasker og steller jeg han i badekaret. Han står i badekaret og det funker kjempe bra. Er vi borte så står han i vasken. Har teknikken på å holde han, så det går bra. Vet de bruker stellebord i bhg hos oss og, men det er fordi dem bruker vanlige bleier og ikke up & go som oss......
HanseMo Skrevet 1. november 2008 #12 Skrevet 1. november 2008 Vi steller på stellebordet enda, når han er rolig vel og merke. Men dersom han troller litt, blir det skiftings stående, da enten på stellebordet eller på gulvet. Vanligvis så skyller vi en shitrumpe rett under vasken og dersom han er litt rolig, sålar vi han få sitte litt i vasken og kose seg litt JØ er 17 måneder.
Alba44 Skrevet 1. november 2008 #13 Skrevet 1. november 2008 Fortsatt stellebord, ja. Går stort sett greit når vi finner en spennende ting han kan utforske mens. F.eks. mammas hårbørste, et par klesklyper, kremtuber, hårspenner, strikker m.m.
ifie Skrevet 1. november 2008 #14 Skrevet 1. november 2008 Vi må krangle hver gang, men bæsjbleia byttes på stellebordet. Tissebleia tar vi overalt ellers
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #15 Skrevet 4. november 2008 Stellebord sluttet vi for mange måneder siden, da hun vrei seg som en mark. Mye enklere etter at vi sluttet med stellebordet. Hun står når vi tar av/på klær og bleie og så vaskes hun under rennende vann i springen.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #16 Skrevet 4. november 2008 Her bytter vi bleie på fanget. Jeg sitter på en stol og legger han på lårene mine med et håndkle under. Da ligger han rolig - gulv, stellebord osv fungerer dårlig.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 4. november 2008 #17 Skrevet 4. november 2008 Tissebleiene bytter vi stående, men drittbleier tar vi på stellebordet (kommoden egentlig)
Mammapudding Skrevet 5. november 2008 #18 Skrevet 5. november 2008 Hadde en periode hvor hun var umulig på stellebordet, da la jeg henne på gulvet og fikk skiftet på et vis..slapp i alle fall å være redd for at hun skulle falle ned. men nå går det fint på stellebordet igjen:)
Anonym bruker Skrevet 5. november 2008 #19 Skrevet 5. november 2008 Bruker stellebordet ved bæsjebleier og når det skal vaskes skikkelig, ellers skiftes det i stående, eller sittende på fanget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå