i kvitt og svart for alltid <3 Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Lillebror er så "lei" av lekene sine, er lenge siden han har fått noe nytt også da... Mulig å få noen tips her om hva som har slått an hos dere kanskje?
Mia_I Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 Det som er mest populært her (17 mnd) er trepuslespill, stable tårn av bøtter, dukke/dukkevogn, pekebøker, byggeklosser, skyve på brio-tralle. Brio-tralla er nok den ultimate favoritten, også nå et halvt år etter at hun lærte å gå.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 Min gutt har ingen favoritt leke - men heller mer favorittting å gjøre. Han elsker å spille høy musikk og danse, bade og blåse såpebobbler. Kjøpte nettopp et dyrt "piano" til ham, men småen blir fort lei leker. Mitt tips er heller å lage en hytte til ham (bruk et laken, teppe o.l.).
MathildeC Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 15 mnd her. Hun elsker bøker, og ellers er yndlingsleken for tiden en plastikkfigur av katt og en av hund ( "mau" og "vov") :-) De har hun med overalt.
Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #5 Skrevet 28. oktober 2008 Sønnen min på 17 mnd elsker en pakke med 10 klosser som kan stables inni og oppå hverandre. Ikke helt like disse, men samme prinsippet og kjøpt på TINY http://www.tinyshop.no/?tmpl=butikk&a=product_inline&&b_kid=0&b_id=374636 Han bygger i høyden, og sitter deretter og sorterer og finner ut hvilke som passer oppi hverandre.
MathildeC Skrevet 28. oktober 2008 #6 Skrevet 28. oktober 2008 Ja, de klossene har vi også, og den ser jeg for meg vil vare lenge. Kan jo, som Umbilikus sier, stables oppover, eller inni hverandre, vi diskuterer alle bildene, lærer dyrelyder, putter andre ting oppi, you name it. Super leke.
Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #7 Skrevet 28. oktober 2008 Lillemor på 16 mnd har bare øye for bøkene sine i tillegg til skodilla
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #8 Skrevet 28. oktober 2008 prinsesse gåbil, paraply trille (dukkevogn), lala bamsen, maka paka leke, og lekekjeler og leke stekespade og annet til. Hun har annet ho leker med men disse brukes hver dag, spesielt gåbilen. Ho er snart 18 mnd.
~\/ero~ Skrevet 28. oktober 2008 #9 Skrevet 28. oktober 2008 Gutten min liker best å leke med ting som i utgangspunktet ikke er leker, f.eks sko,flasker, kost osv. Han er 14mnd. Ellers så er han veldig glad i det meste av lekebiler og dyr
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 28. oktober 2008 #10 Skrevet 28. oktober 2008 Fjernkontroller og telefoner. Sukk....
Bebés'ilvousplâit Skrevet 28. oktober 2008 #11 Skrevet 28. oktober 2008 Jenta vår på 11 1/2 mnd. er fint lite interessert i lekene sine for tiden. Men får hun lov til å rote i skuffer og skap (og det får hun stort sett), så er det lykken! Særlig elsker hun suppeposer og andre tørrvarer, dvd-cover, visper og sleiver Hun øver seg på å gå hele tiden og det er det som er det morsomste akkurat nå. Hun har et Thomas-tog som hun går etter, da. Det synes hun er stas! Tenker å kjøpe henne en Brio lær-å-gå-vogn til 1-årsdagen.
zandii Skrevet 29. oktober 2008 #12 Skrevet 29. oktober 2008 bil bil og mere bil, kanskje litt traktorer, gravemaskiner, busser. alt med hjul!!!!
noLadyjustME Skrevet 29. oktober 2008 #13 Skrevet 29. oktober 2008 Av sine leker er det veldig stas med biler i alle størrelser, men det aller kjekkeste er å leke på kjøkkenet.Han har "fått" et skap og en skuff, og en kaffekanne..så han lager å styrer i vei:D Setter ting inn og tar dem ut igjen rett etterpå, og sånn fortsetter han..er snart 16mnd!
*Rutletutt* Skrevet 31. oktober 2008 #14 Skrevet 31. oktober 2008 Milla på 15 mnd elsker å kjøre dukkevogn:o) Vi kjøpte en sånn trille-vogn til Tobias da han var rundt 2, men han var aldri så opptatt av den...men lillefrøkna elsker den vogna;o) Hun kjører og kjører, frem og tilbake. Mamma kom med en dukke som jeg hadde da jeg var liten, så hun kunne ha dukke i vognen sin - og gjett om det var populært! Hun driver og løfter denne dukket utav og oppi vognen hele tiden, klemmer på henne og bærer henne med seg - vittig:o) Ellers er lekekjøkkenet (Fisher Price) som Tobias fikk den julen han fylte 2 veldig populært for både lillesøster og storebror. Har kjøpt endel ting utenom til kjøkkenet, som "mat" og div kopper og kar. De står begge to mye med kjøkkenet og "lager mat" - en koselig ting de liker å gjøre sammen eller hver for seg:o) (Tobias er snart 4 forresten).
*ønsker nr 2* Skrevet 31. oktober 2008 #15 Skrevet 31. oktober 2008 Fvorittlekene til lillemann på halvannet er aøt osm kan trilles... i barnehagen triller han dukkevogna, og her hjemme er det bilen og gjerne låne mammas nøkler så han får "starta" bilen også kjøre rundt snakk o m gåbilen hans altså hehehehe.. ellers så er det jo små biler, duplo osv som går igjen her m dagen Oh bøker!
Mamma til to tette Skrevet 31. oktober 2008 #16 Skrevet 31. oktober 2008 Parkeringshus med masse knapper som kan trykkes på, heis som kan kjøres, biler som kan kjøres ut på forskjellige plan osv, stooor favoritt for tiden. Ellers går han mye rundt og bærer på ting ,-) Mammas finveske henges elegant over skulder og så spankulerer han avgårde.
Hyacinth Bucket Skrevet 31. oktober 2008 #17 Skrevet 31. oktober 2008 Biler, biler og biler, telefonen og datamaskinen. Tegner mye.
ToTe Skrevet 1. november 2008 #18 Skrevet 1. november 2008 En Little People stall fra fisher price er den udiskutable favoritten ! Beste kjøp jeg har gjort....han er 14 mnd. I tillegg til å rote i skuffer og skap da....
Leandermamma Skrevet 1. november 2008 #19 Skrevet 1. november 2008 Her er det en Black & Decker skrumaskin ( uten bit selfølgelig), en plasthammer og ett vater som er tingen. Han går rundt i huset og banker og skrur på det han måtte komme over. Har lekt med det i flere mnd nå og det ser ikke ut til at han skal gå lei med det første.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå