Gå til innhold

Skravletråden for oss på Nedre Romerike ;)


Bic&Bac

Anbefalte innlegg

Som avtalt, lager jeg en ny skravletråd for oss ;)

 

Tusen takk for et vellykket treff!!!

 

Bøtteknotten og jeg: synd du ikke fikk kommet, håper du har anledning neste gang!

 

Oppdatert terminliste da :)

Januar:

snartmammatil3:-) : 20. januar

Loling: 31. januar

 

Februar:

miak: 12. februar

Bic&Bac: 17. februar

JulieF: 18. februar

Swcdans: 20. februar

Faylinn: 21. februar

Gravilla24: 21. februar

lille rose: 22. februar

Elin08: 23. februar

 

Mars:

Moj29: 12 mars

Vips-77: 15 mars

Et lite nurk i magen :): 16. mars

Lonert: 18. mars

Mamma til 2 snart: 18. mars

ag30: 26. mars

Bøtteknotten og jeg: 28. mars

 

Har jeg rett når jeg husker følgende fra i kveld?

miak, swcdans, Faylinn, lille rose, Elin08, Vips-77, Et lite nurk i magen, to som ikke står på terminlista, og meg selv? Vi var 10 stk, iallfall, og jeg prøver å huske de som var nye i kveld... Dere som ikke kom av ulike grunner, håper dere kan komme neste gang :) Vi har satt opp to nye treff: 24. november og 17. desember. I tillegg blir det nok et dagtidtreff for de som kan en eller annen gang også, det ser vi an etterhvert :)

 

Forresten, han "fantastiske" fyren fra Egon i kveld... vi fikk noen lapper for å få gratis te/kaffe neste gang... ;) (Jeg har de i veska mi, så skal prøve å huske de neste gang hehe)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Januar:

snartmammatil3:-) : 20. januar

Loling: 31. januar

 

Februar:

miak: 12. februar

Bic&Bac: 17. februar

JulieF: 18. februar

Swcdans: 20. februar

Faylinn: 21. februar

Gravilla24: 21. februar

lille rose: 22. februar

Elin08: 23. februar

 

Mars:

Tiny: 6. mars

Moj29: 12 mars

Vips-77: 15 mars

Et lite nurk i magen :): 16. mars

Lonert: 18. mars

Mamma til 2 snart: 18. mars

ag30: 26. mars

Bøtteknotten og jeg: 28. mars

 

La meg til jeg :)

Skal se om jeg klarer å komme på et treff snart jeg også, men dagene går med på skole og gruppeoppgaver og barn. Har en mann som jobber skift, så er ikke alltid like lett å få hverdagen til å gå opp om man skal ut på treff.

 

Imorgen skal jeg på trening for bekkenløsning for første gang og kjenner jeg trenger å få stabilisert bekkenet :) Er forresten sykemeldt så et dagtidtreff kunne vært hyggelig!

 

Jeg har vel presentert meg i en annen tråd, men kan jo oppdatere: 25 år, gift, mamma til ei snupp på 2 (juli 06) og bor i Lillestrøm. Jobber i barnehage, men er sykemeldt pga dårlig tilrettelegging og bekkenløsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiny, vet hvordan det er med mann som jobber skift.... Håper du kommer neste gang, da! :)

 

Hm, kanskje vi skal på bekkenløsningstrening sammen i dag... Hvor/når skal du? Jeg ser vel svaret ditt først etter treningen, men men. Får vi iallfall vite om vi var samme sted, samtidig.

 

Og dagtid-treff er jeg garantert med på etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg var bombe sikker på at treffet var i dag.... Så nå ble jeg faktisk veldig lei meg da jeg oppdaget at dere hadde treffet i går. Må jo vente en hel måned :-(

 

Tror ammetåka har slått inn allerede, huff og huff! Skal ihvertfall komme neste gang!

 

Var forresten på UL 10/10 og fikk se en liten guttebaby, samt at terminen ble flyttet frem til den 13/3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiny: Hallo :D velkommen inn til oss andre her :) jeg og Bic er på fysio på lørenskog. Er du der også?? jeg er også en av disse hjemme på dagen damene her så da trefffes vi sikkert på formiddagstreff :)

 

Lonert: så bra at alt står bra til!! vi ble nesten litt bekymret her for at alt ikke hadde gått bra på UL din siden vi ikke hadde hørt noe mer!!

Gratulerer så mye med guttebaby i magen :D

 

Bic: synes det er heeelt fantastisk at han klarte å gi oss kaffe/te "bonger" etter at treffet var ferdig. Dårlig servitør mann det der assa!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Januar:

snartmammatil3:-) : 20. januar

Loling: 31. januar

 

Februar:

miak: 12. februar

Bic&Bac: 17. februar

JulieF: 18. februar

Swcdans: 20. februar

Faylinn: 21. februar

Gravilla24: 21. februar

lille rose: 22. februar

Elin08: 23. februar

 

Mars:

Tiny: 6. mars

Moj29: 12 mars

Et lite nurk i magen :): 16. mars

Lonert: 18. mars

Vips-77: 18 mars

Mamma til 2 snart: 18. mars

ag30: 26. mars

Bøtteknotten og jeg: 28. mar

 

Måtte endre lista litt, ble flytta til 18 i stedet for 15 mars :)

 

Takk for i går, var kjempekoselig :) Utslitt i dag og sov til 12!!!! Må kjøpe meg litt energi ett el annet sted - slitsomt dette....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Januar:

snartmammatil3:-) : 20. januar

Loling: 31. januar

 

Februar:

miak: 12. februar

Bic&Bac: 17. februar

JulieF: 18. februar

Swcdans: 20. februar

Faylinn: 21. februar

Gravilla24: 21. februar

lille rose: 22. februar

Elin08: 23. februar

 

Mars:

Tiny: 6. mars

Moj29: 12 mars

Lonert: 13. mars

Et lite nurk i magen :): 16. mars

Vips-77: 18 mars

Mamma til 2 snart: 18. mars

ag30: 26. mars

Bøtteknotten og jeg: 28. mars

 

Da skal den lista være riktig, da... :)

 

Lonert: Så kjedelig du bomma på dagene :( Men godt å høre alt står bra til!!! Gratulerer med nok en gutt i gjengen da! :) Er du noe hjemme på dagtid? Vi kan jo prøve å få til et dagtid-treff ganske snart, så slipper du å vente en hel måned i så fall hehe :)

 

Ellers er jeg skikkelig "kjerring", og lurer på å ha et tupperware-treff... Kunne det vært noe å hatt et bim-tupperware-treff før jul en gang? Kanskje et ekstra i begynnelsen av desember? Eller veldig snart, det går også an! :) Noen som er interessert i det? Jeg lover å lage noe godt å spise på, med sjokolade i ;) Kaffe og te skal jeg også ordne, helt gratis (hihi) ;) Si fra ganske fort om det høres interessant ut, kanskje sende pm med mobilnummer til meg, de av dere som syns det høres interessant ut, så kan jeg sende sms til dere når jeg har tidspunkt :) Si gjerne fra når dere kan også da... så skal jeg sette en dato ut fra hva som passer de fleste i så fall.

 

 

Og ja, Elin, han var virkelig generøs, han fyren....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, hvis noen skulle synes det høres gøy ut med et bim-tupperware-treff, har jeg noen forslag på datoer for å gjøre det enklere:

Fredag 14. november

Mandag 17. november

Tirsdag 18. november

Onsdag 19. november

Torsdag 27. november

En gang mellom 1.-4. desember

Fredag 12. desember

Mandag 15. desember

 

Er mulig jeg kan få til andre datoer også. Og datoene jeg har skrevet over, har jeg ikke fått bekreftet at hun som vil ha partyet kan ha heller.. så de er med forbehold. Hadde vært gøy med et skravletreff sånn... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi mine skap er så fulle så tuppeware treff er nok ikke for meg. bare kake og te :P

 

Hurra det snør :D veldig glad for at jeg slipper å kjøre til oslo i dag da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra å høre fra deg, Lonert, gratulerer med alt vel! :-)

 

Jeg er egentlig interessert i bim-tupperware treff, men det skjer litt for mye nå til at jeg vil love meg bort. Jeg får se an hvis dere andre setter opp en dato.

 

Jeg fikk skikkelig julestemning i dag altså! *God følelse i magen* Det rare er at det snør mer i Oslo enn oppe hos oss! Pakket ikke ned vinterdressen til poden, og kom til hvite plener når vi leverte han hos mamma! Godt jeg la med vinterstøvlene da, for første gang i år. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det snør, det snør :) Og det første snupp sa når hun sto opp: mamma, nå kan vi ake!!!

 

Jeg trener på gruppefysio på lørenskog jeg også. Men skal bytte til torsdager 15.30 (trente igår 14.30) fordi jeg ville trene sammen med ei annen venninne.

 

Jeg har forresten en guttebaby i magen jeg også ifølge ul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elin: flott du kommer, gøy uansett :D (og du sier vel ikke nei til gratis kake, hehe...)

 

Faylinn: Håper du får kommet da. Skal prøve å få satt en dato ganske snart, da, bare avvente til jeg får litt flere tilbakemeldinger her... :)

 

Tiny: Ok, jeg var 1230 i går.

 

For en guttebaby-gjeng, altså!!! Ikke mange jenter i denne flokken, til nå... (inni magene, da.. hehe)

 

Er jeg den eneste som ikke roper hurra for snøen - heller tvert i mot???!

Håper flere har lyst på bim-tupperware-party - rop ut om dere syns det høres gøy ut :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen!

 

Jeg er i full jobb og har travle ettermiddager, så jeg kan dessverre ikke bli med på noe treff på dagtid. Selv om det hadde vært veldig hyggelig :-) Formen er ennå bra, (bank i bordet) men hvis det skulle endre seg er jeg klar for treff på dagtid!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

shit ass! nå er vi sannelig gravide!! Har fått bekreftet det i posten i dag :) Thomas kom akkurat inn med en pakke å i den lå en prøve på pampers newborn str 2-5 kg. Så nydelig og liten *smelt* tenk at vi driver å produserer noe sånt alle sammen som klarer å få plass i noe såååå lite :)

 

Bic: Det er ingen ved sine fulle 5 som sier nei til kake da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Synd jeg ikke fikk med meg treffet på mandag, men nålene til akupunktøren slo meg ut. Glad for å se at det blir nytt treff i november.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selvfølgelig blir det nytt treff :) uff ikke godt når man er helt utslått , men du får trøste deg med at det gjør godt :)

 

fant en "pappa" sang i dag faktisk : delillos med nå lever den av seg selv :)

Den anbefales til de vordende pappaene assa :)

 

Har noen store stygge planer om å reise et par dager til Riga også nå i november. Har ikke vært på skikkelig ferie i år siden vi har flyttet i nytt hus og blitt litt gravide. Driver å forsker litt på priser for søndag til onsdag. *krysser fingrene for at det blir tur*

 

Lille Rose: fant forresten ut hvorfor man er øm/har vondt i navelen ( vi snakket om det på Egon på mandag)

Det er fordi at magemusklene deler seg rundt navlen og at det er grunnen til at det gjør vondt :) jeg som nesten trodde jeg hadde blitt helt rar å gikk med fantom smerter eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elin, lille rose og jeg har diskutert litt, etter forrige treff på Egon med så fantastisk service... Vi er litt småleie av maten der også, så vi tenkte å foreslå at vi tar neste/de neste treff(ene) et annet sted. Hva synes dere andre om å flytte neste treff til Peppes i stedet?

 

Da har jeg satt dato for bim-tupperware-treff: Onsdag 19. november.

Hvem kommer? :D (Jeg sender pm med mer info til de som vil komme.. legger ikke ut adressen min her, for de som trenger den.....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt med på å møtes på Peppes, selv om jeg akkurat sa til mannen min at det fine med Egon er at det er så variert meny. :-) Han og jeg drar aldri på Egon faktisk, men gjerne Peppes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som er med på Peppes i stedet for Egon? I så fall kansellerer vi bestillingen vår på Egon, og bestiller på Peppes i stedet... Si fra om dere synes vi skal droppe Egon begge gangene eller ene gangen, evt.

 

Faylinn, tror du at du kan komme den 19. da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg går gjerne på egon når julemenyen er kommet da *nam,nam* :D

Kanskje vi skal ta neste på peppes og den etter det på Egon rett og slett for variasjonens skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere i snøføyken!

 

Samme for meg om vi bruker Egons eller Peppes:) Var det dårlig service på Egons når dere var der på mandag??Men kunne jo vært ålreit å prøve noe annet. Nå har vi jo vært der et par ganger..

 

Jeg får ikke blitt med på dag-treff,jobber og jobber!Selv om jeg jobber kveld to dager i uken,begynner vakten kl.13, så det blir jo knapt med tid.

 

Tupperware har jeg også fullt av i skapet (har en venninne som selger det og har vært på 2 partys bare de siste månedene).Men de har mye fint da!!

 

Jeg har skikkelig julesteming jeg nå:)Bare 4 uker til desember! Elsker julen altså:)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jentet.....

 

Jeg er ikke glad i snøen. Det er kalt og glat.

 

Skal jeg avbestille det førstkommende treffe på egon og sette det over til peppes?

 

Julen nærmer seg og jeg er ikke klar for at den kommer....

 

Etter at julen har vært her er det c 8 -9 uker til minste man skal komme.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja gjør det frøken :)

 

utrolig å tenke på at det er så "kort" tid til alle sammen får de små skattene sine! mars og april mammaene må vente litt til men det er søren ikke lenge igjen for dere heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...