Gå til innhold

Tromsø-mammor!


Helena og Klara

Anbefalte innlegg

Hei!

Hva trur ni om att sees på "På byn" istede? Det finnes ju en uteplats dær vi kanske kan parkera våre vogner og så får ju våra baby's sova ute og vi far spisa ifred...;o) Ett alternativ kan vara "Egon", dær vi muligens kan stælla vogner på baksiden. ??? Det borde ju finnes platser vi er vælkomna på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei jenter :) Jeg har lyst å komme på Sånn på onsdag! Regne med det e greit, dåkk får si fra hvis ikke! Noa-Nikolai e straks fem måneder, ble født 17.juni, ei uke før termin! Veldig fornøyd med det, han e veldig snill og blid! Liten av vekst da, bruke fortsatt 62 i klær. Har blitt 6,5 kilo og er 62 cm lang. Men han kommer seg vel, vi har startet med grøt no så!

 

Angående vippestol går det fint å bruke fra babyene er nyfødt, men de skal ikke sitte så lenge i de i starten om gangen, tror det er en halvtime per dag. Men det har dere sikkert funnet ut av te no, hehe.

 

Skal dere på biblioteket på eventyrrommet etterpå på onsdag? Tenkte meg dit en tur å se ;)

 

Anbefaler også forresten Beco butterfly, den e helt superduper! Kan brukes lengre enn Ergoen og er lengre i ryggen pluss at det er et innebygd spedbarnsinnlegg i den og den er MYE enklere å ta på! Si fra hvis noen vil se eller prøve så kan æ ta den med på treff!

 

Tudelidu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, tips te kor vi kan ha treff: Meieriet, Hansens spisebord (stellerom der), Polarsenteret, Nerstranda og Dolly`s e der vi har vært =) Går fint selv om vi er 10 stykker med vogner. På byen går også bra! Og Sånn! Så det er endel kafèer som tar imot oss heldigvis! Etterhvert blir det ikke så enkelt å ha med N-N på kafè da, han e ikke så glad i å ligg våken i vogna lenger, like best å sitt på fanget no... og etterhvert vil han vel ned og utforske verden, da e det nok best med hjemmetreff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tone..

selvfølgelig skal dere bare komme på treff på cafe sånn. d hadde vært kjempe koselig. jeg og elise skal på bilblioteket etterpå. begynte ikkje d kl to? eller kan man komme senere enn d? ser d står forskjellige datoer på dib og på fbooks babylonge..

 

sees på onsdag jenter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, står klokka to her på DIB hvertfall! :) Vet ikke hva det står på Facebook?! Men tror man kan komme senere også ja. Det er vel i tre dager som jeg har forstått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for koselig treff sist hos Kristell. Så fint å se at alle dere har fått sine små og alle har det så bra. Jeg kommer også på treff om det lar seg gjøre på onsdag og på biblioteket.

 

Fint med bæretreff, Inger Lise, anbefales. Det er bare sååå koselig å bære babyen sin, syns jeg, bare nyt det, du og alle dere andre som har bestemt seg for å bære barnet. Tiden går bare så utrolig fort og så er de stor og nok så tung (var 25 kilo du kan bære i ERGO/BECO en? f.eks eller enda lengere?).

Og i djungelen av bæretøy er det nok ikke enkelt å finne noe som passer, og det som ikke passer den ene, passer kanskje for den andre kjempegodt, ikke sant? - så det er ikke noe poeng å generalisere hva som er best av bæretøy for enhver - men i all fall flott AT baby bæres, syns jeg - forhåpentlig på en behagelig måte for både mors/fars rygg og skulder.

Jeg kan også gjerne ta med elastisk og vevet sjal på treff og vise enkle knyteteknikk hvis det er ønskelig.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...