Gå til innhold

Ultralyd som gikk i en litt annen rettning ...

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er i uke 20 nå, så i går hadde jeg med mine 2 barn på ultralyd. Dette var veldig stas, og se den lille babyen inni magen.Se den bevege seg, sparke litt, slå litt ukontrolert med armene og se hjertet slå.

Vi var alle helt bergtatte av den lille skapningen..

Ultralyd er en fantastisk oppfinnelse og opplevelse.

Har jo vært med på dette 2 ganger før, men det er like gøy og utrolig fasinerende hver gang.

Så nå har jeg 2 søte bilder av et bitte lite menneske i ramme på nattbordet. Et lite under.

Damer blir garvide vært min, og det fødes et barn vært min, men når det skjer deg- så er det det mest forunderlige og fantastiske som kan skje deg. Et aldri så lite mirakel :)

Hun sa hun så det var ei lita jente som lå trygt og godt der inne.....men skal jeg være ærlig har jeg hele tiden trodd det var en liten gutte baby...

Vi har til og med funnet et gutte navn vi likte veldig godt..

Hadde rett på mine 2 andre barn når det kom til kjønn, for jeg kjente det så sterkt på meg. Det gjorde jeg også nå, og så sier hun at det ikke stemte... Hmm...

Ble jo litt tvilende, for de burde jo vite hva de snakke om selv om det kan være vanskelig å se, men hun sa at hun ikke var i tvil..

Så da er det vel bare til å begynne å se litt etter noen fine jente navn i stedet da !! El. iallefall ha et i bakhodet, selv om jeg ikke helt har gitt opp tanken på en liten gutte baby, som jeg er såå sikker på at det blir.

Har ikke noen jente navn ennå som jeg liker ekstra godt, så har dere noen forslag , så tas det imot med takk :)

Fortsetter under...

Ååhh, så koselig å lese :) Håper jeg får samme fine opplevelsen neste uke når vi skal på ultralyd :)

Det du sier om at det er verdens fineste mirakel, det er heeelt sant;)

Og jeg skjønner liksom ikke at ikke alle er like opphengt i det som skjer

med meg, som det jeg er ;)

Hihi, men sånn er det vel.?! Første barnet mitt, så alt er jo

veldig spennende og nytt da :)

Lykke til videre da iallefall. Klemmer :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...