Gå til innhold

Brudebukett

Lykkelig mamma,250107

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har hatt litt lyst å ha liljekonvaller i min brudebukett, men siden bryll er i slutten av mai- er gjerne sesongen over for konvallene...men, har noen noen ideer til sammensetning av andre blomster sammen med konvaller. er jo fint å bare ha slike, men.......hmmm, ikke lett å finne en brudebukett jeg liker skikkelig godt. føler jeg har sett på alle linker som finnes.....hjelp!

Skrevet

Jeg ville anbefalt deg å gått innom en blomsterbutikk og høre med de hva de kan skaffe. Jeg droppet innom en her for en stund siden for å snakke med en av blomsterdekoratørene. Det er mange ting de tenker på som jeg ikke hadde tenkt på for å si det sånn :)

Når jeg spurte om pris så sa hun at det kom an på blomstene jeg ville ha, og så lenge jeg IKKE valgte liljekonvaller så ville nok det ligge på stort sett samme prisen for det meste. Tenkte på det når jeg så innlegget ditt, hun sa det kunne lett komme opp i 5-7000 for en brudebukett med liljekonvaller, fordi de var så vanskelige å få tak i, og dette gjaldt hele året såvidt jeg forsto. Men om du er forberdet på å bruke masse penger så er det mulig å få tak i det!

Skrevet

Hei!! Jeg skal gifte meg 23.05.09 og det er liljekonvall sesong fram til slutten av Mai. Jeg tenkte å plukke disse selv for så å få blomsterbutikken til å putte disse inn i buketten min sammen med det andre jeg skal ha:) Da slipper jeg også å betale MASSE for at de skal bestille de.. Ett lite tips:)

Skrevet

noen tips på lyse blå blomster?

Skrevet

:)takk for svar! ja, jeg satser på at jeg forhåpentligvis kan plukke selv, men mulig sesongen allerede er over. det kommer an på været...så da må de skaffe. men det er så vanskelig dette med blomster, vil ikke ha rosa- for det føler jeg alle har. vil evt ha en mix med blålilla blomster og...men må snakke med fagfolk om hva som er bra. syns jeg ikke har falt for noen av de ulike galleriene med brudebuketter......åh!

kjenner ikke til lyseblå ideer. husker bare at når sønnen vår hadde dåp måtte vi bruke mer blålilla-lillatoner siden ik utvalget av blåe blomster voksa på trærne...men tror det mulgens fins blåe gerbra?eller??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...