Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #1 Skrevet 18. oktober 2008 Lille sessan falt i dag og slo munnen mot bordet. Hun blødde litt fra munnen og hylte i 3 minutter ca. Så etterpå at blodet kom fra leppen. Nå er jeg litt redd for at hun skal få problemer med tannen som hun slo i bordet. Det var et skikkelig hakk i bordet etter tannen altså. Noen som kan berolige en hysterisk mor??
sk85 Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 shit det er mitt verste mareritt... håper det går bedre nå da..
lille me og mine Skrevet 18. oktober 2008 #3 Skrevet 18. oktober 2008 off... ja det blir noen knall og fall i denne perioden! jenta mi falt i barnehagen og sleit det øvre leppebåndet! fikk DEN snusleppa, men fikk bare beskjed om at det måtte gro selv, og at det som oftest ble bra... Samme kvelden dukket det opp fire tenner oppe, spørs om det var fallet som satte fart på det! Som oftest så går det vel bra med tenner, lepper og det som er. men er det tanna som fikk det, så er det bare å følge med på at den andre tanna som skal komme på samme plass senere kommer rett. Det er vel tann nr to som kan få litt problemer har jeg hørt...
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #4 Skrevet 18. oktober 2008 Det er det jeg bekymrer meg for også... Da får jeg bare se hva som skjer, tenker jeg.. Var mest opptatt av at hun ikke skulle brenne seg på peisen, og da gikk hun i bordet med et pang!! Huff det var fælt. Blod i hele munnen og intens hyling. Ble redd, jeg..
07 +08:) +10:-) Skrevet 18. oktober 2008 #5 Skrevet 18. oktober 2008 hei jenta mi har falt i barnehagen og blødde litt fra munnen. det var litt blod fra kjøttet rundt tanna, men tanna var ikke løs. fikk da beskjed om at det var lurt å sjekke det hos tannlegen. spes pga av den tanna som kommer bak at ikke den har fått noen skader. VI var til tannlegen og tok røntgen og var faktisk inn igjen etter en måned for å kontrollere:) Fikk høre at alle støt på tenner burde sjekkes når barnet er under 3 el 4 år men går vel som oftest bra med disse tennene:)
white lady Skrevet 18. oktober 2008 #6 Skrevet 18. oktober 2008 Dette er noe som har skjedd med guttungen min på ett år flere ganger. han er utrolig aktiv og i farta hele dagen så da skjer det uhell rett som det er. Litt grining noen minutter og ei blodig leppe, men det går alltid bra.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2008 #7 Skrevet 18. oktober 2008 Skjedde en gang med min også. Ofte når de tryner er det leppa det går utover, men en gang var jeg usikker på tannen og ringte tannlegen neste dag. Kom inn til kontroll på dagen, og oppfølging en mnd etter. Spurte tannlegen om dette, og han sa at de gjerne ser på tenner etter fall, så bedre med en sjekk her tenker jeg:) Uansett kan du følge med på tannkjøttet rundt den tanna som gikk i bordet, om det blir grått eller får hvite "kviser". Kan komme opptil en mnd etterpå.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2008 #8 Skrevet 19. oktober 2008 Takk for svar:) Det var tannkjøttet det blødde fra, men det var et tydelig hakk i bordet etter tannen, så jeg får vel ringe tannlegen på mandag, tenker jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå