Gå til innhold

Da har jeg vært på første legetime:) Føler meg "skikkelig gravid"


Vil

Anbefalte innlegg

Ikke noe å skrive et nytt innlegg om egentlig, alle går jo på disse legetimene. Jeg er 11 uker nå i helgen og var på første skikkelige legetime i dag. Tok alskens blodprøver, urinprøve, blodtrykk etc. Og vi fikk svangerskapsboken!! Så nå skal jeg bare sitte og bla i denne berømte boken. (har av en eller annen grunn gledet meg så til å få den.)

 

Og jeg har fått helsekort!

 

Jepp, nå føler jeg meg skikkelig gravid altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også 11 uker i dag og var til første svangerskapskontroll.

 

Fikk du hørte hjertelyd?

 

Hos meg fant han ingenting, og da blir man jo litt bekymret.. Men jeg skulle vertfall få henvisning til gyno og tidlig ul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg var hos jordmor på onsdag, var da 12+3 hun fant ikke hjertelyd. Er ikke vanlig å finne den før etter uke 14. Jeg hadde allerede bestemt meg for at om hun ikke fant den skulle jeg bestille meg privat ul... var der i går og alt var veldig bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå nesten 12 fullgåtte uker og føler meg lite gravid...men var på første legetime mandag, da var jeg 11 uker. Legen fant hjertelyden!!!! Det overrasket meg såpass tidlig men var en FANTASTISK opplevelse! Mitt første bevis på at det faktisk er liv inni der...magen har ikke vokst og jeg merker ingenting ellers så det var utrolig. Gled dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...