tre små... Skrevet 16. oktober 2008 #1 Skrevet 16. oktober 2008 bare lurer.. tørker dere også nedentil med håndkleet da?
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Ja? Men vasker meg grundig der også, da.....
Silvia Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 Ja, men jeg har jo nettopp vaska meg der da.
Gjest Sekretøsa Skrevet 16. oktober 2008 #4 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg er den første til å inrømme at jeg er særdeles dårlig på å tørke meg nedentil etter dusjing (og på skuldre, rygg, bak på beina....ja, generellt), så jeg vil ikke påstå at jeg gnikker og gnur borti så mye rart
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 16. oktober 2008 #5 Skrevet 16. oktober 2008 samme som de andre ja..har jo vasket meg der. Dessuten bruker jeg et annet håndkle til ansiktet og håret.. altså jeg tørker ansikt med det håndklet jeg surrer håret inn i etterpå.
OsloMor Skrevet 16. oktober 2008 #6 Skrevet 16. oktober 2008 Nå vet ikke jeg hva slags underliv H.I.er utstyrt med, men mitt er iallefall gullende rent når jeg har dusjet.
3b@rnsmor-30* Skrevet 16. oktober 2008 #7 Skrevet 16. oktober 2008 ja, men det er jo også nyvasket da..... ser ikke problemet jeg
melkekua™ Skrevet 16. oktober 2008 #8 Skrevet 16. oktober 2008 Ja, selvfølgelig! Har et eget håndkle til hår og ansikt.
tre små... Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 16. oktober 2008 selv om man er gullende ren så er det jo bakterier likevel...? jeg klarer iallefall ikke å tørke meg i ansiktet med et håndkle jeg vet jeg har tørket meg i rompa med dagen før...
erteposen + 4 Skrevet 16. oktober 2008 #10 Skrevet 16. oktober 2008 er liksom ikke så mye å tørke der... er jo dessuten helt ren og har et annet til hår/ansikt.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 16. oktober 2008 #11 Skrevet 16. oktober 2008 hvordan greier du egentlig å trykke på tastaturet ditt, eller ta på noe som andre har tatt på før deg? hehe. snakk om bakteriefobi da. og vasker du deg ikke med såpe du? hehe. forøvrig så kan du jo bare gjøre som oss da, bruke et annet håndkle til ansikt og hår.
Trollemor og snuppa! Skrevet 16. oktober 2008 #12 Skrevet 16. oktober 2008 Det håndklede jeg bruker når jeg dusjer bruker jeg flere ganger ja... Har nok klesvask som det er, og jeg betrakter meg selv som relativt renslig, så det så! Guri, når du tørker deg mellom bena er du da ren?!!? Her bruker vi dusjhåndklærne en uke og da skiftes de ut!!
Matildesnusk + lille ups Skrevet 16. oktober 2008 #13 Skrevet 16. oktober 2008 hehe FOR en ting å diskutere da ;-) jeg pleier å tørke utpå rompeballene med håndduken, og så bruker jeg dopapir til å tørke inni etterpå. Og så har jeg egen håndduk til hår/ansikt i tillegg.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 16. oktober 2008 #14 Skrevet 16. oktober 2008 haha, jeg bruker do-papir om jeg har mens! ;p
DevilDoll © Skrevet 16. oktober 2008 #15 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg skifter håndkle hver dag;-) Ser jeg er ganske alene om det... Men de dagene jeg vasker håret,annenhver dag,bruker jeg ett til håret og ett til kroppen.Da bruker jeg det jeg brukte til håret til kroppen dagen etterpå.Men ikke samme til kroppen to dager på rad.Litt rar sånn skjønner jeg;-)
OsloMor Skrevet 16. oktober 2008 #16 Skrevet 16. oktober 2008 Tviler på at det er så grusomt mange bakterier der etter en varm dusj og såpevask, uansett så er det jo bakterier overalt og det er vel ingen som tørker seg inne i endetarmen heller (smakfull formulering, he-he;). Hva med sengetøyet etter at man har hatt sex da, det må vel sporenstreks av og kokvaskes, og kropp og hender må vel også skrubbes rent for farlige bakterier?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 16. oktober 2008 #17 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg har som de andre eget håndkle til hår og ansikt, og de gangene jeg ikke har det (feks på hytta eller når jeg er på besøk hos andre) så tørker jeg ræva med en annen del av håndkleet enn den jeg bruker i ansiktet. Endene på håndkleet er til bak, og så er resten til resten. Midten av langsiden til ansiktet.
enik<3M06&L08<3 Skrevet 16. oktober 2008 #18 Skrevet 16. oktober 2008 bare så du vet det, så er det mye som har MYE mer bakterier enn den ny vaska rompa de... visst du vasker den skikkelig da... som oslomor sier, hva gjør du etter sex a?
tre små... Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #19 Skrevet 16. oktober 2008 flere her sier at det er andre ting som har mer bakterier.. men er jo forskjell på bakterier... hvorfor må vi jenter vaske oss forfra og bakover.. hvis vi får bakterier fra anus inn i skjeden så kan vi få infeksjon.. og om vi har sex så har jeg ikke rompa mi på puta mi.. da hadde jeg iallefall skiftet putetrekket med engang etterpå... dessuten ser jeg jo at det er flere som tenker litt som jeg gjør.. feks når man tørker med noe annet akkurat baken.. da er jo det pga det ses på som et "møkkete" sted?? eller?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 16. oktober 2008 #20 Skrevet 16. oktober 2008 det er ikke noe mer møkk rundt rumpehullet om man har vasket seg, ikke noe mer enn det er på hendene eller under neglene iallefall!!! tørker du deg rundt munnen etter tannpuss, med samme håndkle som du har tørket hendene på etter dobsøk da?
OsloMor Skrevet 16. oktober 2008 #21 Skrevet 16. oktober 2008 Så det er rompa du betrakter som en "skitten" kroppsdel, synes du utviser et noe uptight syn på kropp H.I. (Og rompa på puta under sex? Anytime baby;))
endaengang Skrevet 16. oktober 2008 #22 Skrevet 16. oktober 2008 Det var da veldig så mye pes den stakkars hovedinnleggeren får her!!? Jeg ble forundra selv, jeg...har deltatt i dusjdebatt her inne tidligere og da var det nesten flaut å si at jeg dusjer ikke hver dag. FOr det gjorde alle her inne, dusja minst en gang om dagen. Men nå ser jeg at de fleste bruker handklär flere ganger. Med döde hudceller og annet som blir bevart inne i handkleet... Dere får gjöre som dere vil. Jeg kaster hvertfall mitt handkle i vaskemaskinen etter hver dusj. Og noen prater miljö?? Det er ikke särlig smart for miljöet og dusje minst en gang om dagen, og la shampo og såpe renne ut i naturen...samt storforbruk av vann!
tre små... Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #23 Skrevet 16. oktober 2008 hendene er renere enn rompehullet etter vask faktisk..jeg vasker hendene så de er helt rene.. men det er tydeligvis mange her som bruker et hånkle til ansikt og hår og et annet til kroppen.. så det er flere enn meg som ikke vil tørke ansiktet med det hånkle de har tørket seg i rompa med!! jeg kan godt bruke et hånkle flere ganger jeg.. men da tørker jeg meg nedentil med en klut feks...
tre små... Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #24 Skrevet 16. oktober 2008 rompehullet ser jeg på som skittent ja.. er jo der dritten kommer ut... har vell lest altfor mye om bakterier..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå