Gå til innhold

da har jeg fått dato for KS....

Anbefalte innlegg

fikk brevet i posten i dag... merkelig å vite at akkurat den dagen kommer snuppa mi.... om ikke jeg starter selv først da, så det blir hasteKS i stedet, men får prøve å ikke tenke sånne tanker....

men kjenner det hele ble enda litt mer virkelig nå, og gruer meg :/ blæh, hehe,.... gleder meg selvsagt til å se snuppa, men gruer meg til å bli kutta opp. må bare tenke at det er verdt det, hehe

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138908334-da-har-jeg-f%C3%A5tt-dato-for-ks/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med ditt innvilgede KS! Håper du kan begynne å glede deg etter hvert - det ER virkelig verdt det å bli kutta opp.. hehe :) Tenk på alt du slipper å gjennomgå når det gjelder vanlig fødsel - uvissheten om når det skal skje, timesvis med ubehag og smerte av varierende grad, rive med seg bag og kjøre pesende av sted til sykehuset midt på natta.. osv osv. Ved KS'et vil alt være rolig og avslappet (bortsett fra dine egne nerver, evt.. hehe), du vil sannsynligvis oppleve hyggelige og proffe mennesker og en avslappet atmosfære, hvor du kan slappe av i senga og snakke rolig med den som skal være med deg. Og den lille snuppa di vil være ute i løpet av få minutter - det går SÅ fort! Gled deg.. I etterkant vil du få godt med smertestillende, de var ihvertfall ikke gnitne med meg.

Lykke til!!! Klem..

Hei

Du har ingen ting å grue deg for, det er en utrolig flott måte å føde på. Jeg hadde selv et planlagt keisersnitt for 5 mnd siden, gruet meg masse jeg og etter å ha hørt mange skremsels historier, men jeg opplevde det ikke sånn i det hele tatt.

Jeg hadde en utrolig flott jordmor og anestesilege som fortalte meg hele tiden hva som foregikk. Og det tok bare 5 min fra jeg fikk bedøvelse ( som heller ikke er vond) til snuppa mi var ute. Du kan bare glede deg!!

Lykke til

takk takk :)

jeg har vært borti ks før, så veit temmelig godt hva det innebærer. og gleder meg ikke, ville så absolutt foretrukket en vaginal fødsel, no doubt about it... jeg synes det er mye bedre både der og da, og ikke minst etter...

har tilbrakt ei natt på sykehuset nå, pga komplikasjoner som oppsto nå etter forrige ks....

men forrige gang endte det med full narkose, bedøvelsen bedøvde meg ikke nok samme hvor mye de ga... så slapp det der å vite at de rota der, eller merke at det rørte på seg.... men vil ikke ha narkose helst, for ønsker jo å se snuppa før hun er konfirmert ;)

er ikke bare-bare dette her, hehe,...

men er uansett verdt det når hun er ute :)

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...