Jump to content
Sign in to follow this  
dumme mamma

i helga var vi på besøk hos tuppas besteforeldre

Recommended Posts

dumme mamma

Nå var det vel siste gangen som tre stykker tenker jeg. Tenker jeg bør holde meg i nærheten av hjemmet og sykehuset fremover. Besteforeldrene bor over 2t. fra sykehuset og i og med at forrige fødsel tok 4 t. og hun kom nesten tre uker før tida tror jeg jeg holder meg på den sikre siden denne gangen, men gud så lei jeg er...

Fortsetter under...

Mersa og gutta <3

Kjekt med besteforeldrebesøk!

Er ikke lenge før dere blir fire nå nei! Spennende! Går det greit med deg? Bortsett fra at du er lei (har du begynt å lete frem alle gamle kjerringråd for å få igang fødelen enda? hehe ;-P)

Loppelill

Så koselig da. Det er litt rart med slike ting en gjør for siste gang før neste kommer.

Går det bra med deg? Klarer du å ta livet med ro?

dumme mamma

JA, nå koser jeg meg og er hjemme på heltid. Deilig. Men kjenner nå hvor sliten jeg egentlig er. Men kommer seg. Amalie Louise er hjemme også når det ikke skjer noe spesielt på barnehagen eller jeg er på behandling etc. Koser oss kjempemasse. Og i og med at søstra mi har permisjon nå og så koser vi oss sammen alle tre inntil videre. Koser oss med kaffebesøk, biblioteket etc. Deilig. Neihei ikke barnån sier AL så synes nok det er godt å være hjemme litt hun også. Greit å nyte tiden sammen med henne får hun må dele tiden med lillebror. Blir spennende å se hvordan det går, men hun snakker om ham hele tiden så vi får krysse fingrene for at det går bra

Loppelill

Høres veldig koselig ut! Tenker hun blir en super storesøster!!