Gå til innhold

Noen med termin frem til 10 oktober som enda ikke har født?=)


babygullz <3 vilde

Anbefalte innlegg

Hadde menstermin 9/10, og UL-termin 10/10... legene går utifra ul.termin da mtp om og når d skal bli nødvendig med igangsetting... men selv er jeg 1 dag foran de altså, så på dag -4!!!

Syns absolutt jeg har gåttl enge nok gravid nå, og føler meg som en fullstappa pølse!

Skjønner ikke hvorfor kroppen min skal holde sånn igjen på lille babyen min, hvorfor er jeg ikke klar ennå?

Jeg har jo gått sååå lenge nå!

 

På tirsdag som kommer er jeg 41 fullgåtte uker....slitsomt oppi hodet det der......

 

Prøver å tenke på andre ting, men d er jammen ikke lett sann;)

 

Flere i samme båt her?=)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min menstermin er 4/10 og ultermin er 6/10, og enda går jeg her å venter=/ Det er fryktelig slitsomt å gå på denne måten,er 14 dager siden slimproppen gikk og jeg har gått med smårier innimellom!!Har IKKE gått over termin med mine 2 første,så denne karen kan man godt kalle en liten luring!!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde termin 5. oktober (både mens- og UL-), men her skjer det lite.

Skal på overtidskontroll i dag, så vi får se hva som kommer ut av det...

 

Lykke til, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde også tremin 5. oktober, men her skjer det ingenting. Skal på overtidskontroll imorgen, spennende å høre hva de sier da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Hadde termin for en uke siden og er dermed 41+2 i dag. Begynner å bli en smule utålmodig kjenner jeg! Skjer det ikke noe innen torsdag da jeg skal på svangerskapskontroll, kommer jordmor til å strippe meg. Skal på akupunktur i dag...kanskje det har effekt! Kjente en del stikkinger etter forrige aku på fredag. Krysser fingrene for at det blir bebis ila de neste par dagene!

 

Hvordan går det med dere andre? Er dere fortsatt her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på overtidskontroll på sykehuset. Både CTG og ultralyd viste at alt sto bra til så da er det bare å vente tålmodig. De sjekket verken modning eller strippet meg, men skal til ny kontroll på fredag igjen istedet. Men de sa nå at de håpet og slippe å se meg igjen da ;-)

 

Men idag har jeg for første gang i løpet av svangerskapet fått litt bekkenplager. Har litt vondt for å gå idag faktisk. Men kanskje det betyr at noe holder på å skje??? Satser på at fullmånen idag gjør trikset og at vi føder hele gjengen på overtid :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig bra å få en bekreftelse på at alt står bra til! Tror ikke jeg skal til overtidskontroll før det har gått 14 dager over termin...men jeg håper jeg slipper det! ;-)

 

Jeg håper fullmånen står oss alle bi i dag! Hadde vært skikkelig kos med bebis nå!

 

Litt "godt" å se at det er flere på overtid her, skjønt jeg håper på alles vegne at noe skjer i nærmeste fremtid! Vi får holde hverandre oppdatert på stoda de neste dagene da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 uke på overtid, hadde termin 8 oktober... Og er LEI!!! Har lekket fostervann nå i over 24 timer, så er på kontroll hver dag nå... Blir kjent med veien til sykehuset da, kan vel kjøre den i søvne tror jeg.

 

Trodde ikke at jeg skulle få gå så lenge over tiden siden jeg har utviklet svangerskapsdiabetes, men så lenge barnet har det bra, så vil de ikke helst ikke sette meg i gang, siden barnet er så stort at jeg trenger de store, sterke riene for å trykke h*n ut... Vekstestimert forrige uke til ca 4.5 kg :S

 

Men uansett, jeg håper at det snart starter noe for oss alle sammen! Ha en flott dag jenter!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 11 dager over termin nå.. 13 dager over menstermin. og fikk 13 dager før med min toåring! så i mitt hode er jeg jo 24 dager på overtid egentlig... :P formen er kjempegod,så kan vel ikke klage. men begynner å bli ganske forsynt av alle velmenende sms og telefoner... sykehustime til fredag, da er jeg 13 dager over. håper det skjer no innen det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.. Første gang jeg er inne på dette forumet.. Kanskje litt sent, men bedre sent enn aldri..

 

Jeg hadde termin 6. oktober.. Har enda ikke født.. Føler at alle rundt med føder. Har fått kontrolltime på KK på fredag.

 

Hvordan går det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde termin 4. oktober. Er 12 dager over tida i dag og dermed skikkelig på overtid...

 

Er egentlig i kjempeform, men klar for at ting skal skje nå. Har absolutt lyst til å komme i gang på egenhånd.

 

Var til vurdering på sykehuset i går. Gutten er i godt slag, masse i aktivitet og har det bare bra. Det er jo det viktigste! Fikk 4 poeng på Bishop score og hun røsket litt til for å prøve å sette fart på det hele. Det var vondt og ubehagelig, men så er det prøvd også;) Skal tilbake på fredag til ny vurdering og evt igangsetting.

 

Skal prøve alle triks i boka fram til den tid hehe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Terminen min var jo 5. oktober og nå begynner jeg å bli SÅ utålmodig, men det hjelper å se at jeg ikke er alene ;-) Jeg har også kontroll imorgen (fredag) ser ut som en del av oss skal inn da ;-) Så det blir kanskje en spennende dag for flere av oss imorgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. "expectations are the mother of all frustrations".......

 

Tenk om vi ikke visste hvor lenge en graviditet "egentlig" skulle vare.....

 

Hadde vi vært så utolmodige da tro?

 

Lykke til alle vordende, ventende og lengtende mammaer : ()

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja tenk hvis vi ikke visste det.. Da ville alt vært anderledes!

 

Jeg er i god form jeg og.. Jormor sier jo at de helst vil at fødselen skal starte naturlig, så er forberedt på å bli sendt hjem i morgen etter kontrollen på KK.

 

Lykke til alle sammen=D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haddet termin 7. oktober og venter fortsatt..

 

Jordmor sjekket modning på kontroll i går og kroppen har i hvert fall begynt å forberede seg. Hadde 1 cm åpning, full avfalting og hodet var nesten helt sentrert. Så hun strippet meg i håp om at jeg skal slippe overtidstimen på Ullevål på tirsdag. Har blødd litt etter dette, men ingen tegn til rier og nærstående fødsel ennå...

 

Jeg krysser fingrene! Hadde vært perferkt om lilletøtta kom i løpet av helgen!

 

Åhhhh - jeg gleder meg såååå!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...