Gå til innhold

12 dager til termin og sambo mister jobben om 14 dager pga nedskjæringer (han ble ansatt der i juni).. FYYYYY FAEN!!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvis ikke jeg føder snart nå så tror jeg babyen er immun mot stress :P Sambo er fremdeles på prøvetid på jobben og derfor har han kun 14 dager oppsigelsestid, hadde det vært etter 1 des hadde han hatt 3 mnd, men neida...

 

Så da skal vi liksom klare oss på arbeidsledighetstrygd (66% av lønna hans) og barnetrygder.. Har en på 2 fra før og nå kommer snart snuppa..

 

Og vi som allerede hadde et budsjett som gikk akkurat og så ska vi klare oss med 33% mindre i inntekt, det går jo ikke.. Må selge bilen hans da.. og det har vi heller ikke råd til, dessuten er det en gammel bil som ikke er verd mer enn kanskje MAKS 25 000...

 

Litt frustrert nå ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, makan til uflaks og dårlig timing?? Så kjempekjipt! Kan ikke si noe annet enn jeg føler med dere og lykke til.. Har ingen gode råd å komme med, bare et ønske og håp om at han snart får en ny jobb.. Hey, hvem veit, kanskje det blir en bedre jobb? Man kan jo håpe! Hold på humøret og lykke til meg fødsel og en ny verdensborger!! Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...