Gå til innhold

I helgen skal vi på landet :-)


Mersa og gutta <3

Anbefalte innlegg

Og besøke oldemor :-) O sin farmor, som blir 88 år i dag! Husker første gang jeg traff henne for 4 1/2 år siden. Da skulle hun bare en tur ut i åkern for å hyppe poteter!! Ikke like frisk i dag, men fremdeles er det hun som lager middagen til oss, og spør vi om å hjelpe får vi kanskje dekke på bordet!

 

Hun bor sammen en av sønnene sine, og han driver med sauer! Så gjett hvem som skal i fjøset og leke med bæ bæ lille lam da!! :-D Magnus skal få være med han og ;-P

 

Gleder meg, er så flott der inne. Og utrolig fredelig.

 

Dere må ha en riktig god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres koselig ut! Så fint at Magnus får være med i fjøset han også da... ;-P

 

Vi har ingen planer i helgen, annet enn ut å leke på dagen og sofakos på kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, det hørtes koselig ut! Dere får hygge dere masse!

 

Vi skal feire pappa med pølse i lompe og kaker i morgen. Vi blir forhåpentligvis hele kjernefamilien og det blir en del, 3 barn, 3 svigerbarn og 7 barnebarn! Blir koselig. Er sjelden vi sees alle sammen.

 

På søndag skal vi feire mormoren til mannen. Hun har ikke bursdag før i desember, men reiser til Spania for vinteren i slutten av mnd. Det skal være hjemme hos svigers og vi blir vel ti stk. Søster til mannen og familien bor i Asia så de kommer ikke, vi blir derfor de eneste med barn. Det kommer noe familie jeg ikke har truffet før. Kan ikke si jeg gleder meg så voldsomt, men vet svigermor er veldig glad for å ha oss der og at hun gleder seg til å vise frem gullungene våre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...