Gå til innhold

Treff-tråd jan/feb/mars 09-mammer nedre Romerike


Bic&Bac

Anbefalte innlegg

Hei jenter....

 

Nå er det snart treff igjen.

Jeg ser frem t6il å møte dere igjen.

Har vært på kurs helle hlgen om arbeidsmiljøloven, det var mye tugt stoff men det var mye nyttig man fik med seg også.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg har ikke vært med på BIMtreff før, det høres kjempekoselig ut! Prøver å kommer på freffet i morgen :) Jeg har nylig flyttet til Lørenskog og har termin 16.mars 09 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Håpte jo jeg kunne være med på mitt første BIM-treff i morgen på Egon, men kom på at jeg har en avtale hos homeopat i Oslo. Er som regel litt susete og trøtt når hun er ferdig med nålene sine, men hvis det ikke er for ille så kunne jeg kanskje stikke innom rundt klokken 19:00?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatert terminliste:

 

Januar:

snartmammatil3:-) : 20. januar

Loling: 31. januar

 

Februar:

miak: 12. februar

Bic&Bac: 17. februar

JulieF: 18. februar

Swcdans: 20. februar

Faylinn: 21. februar

Gravilla24: 21. februar

lille rose: 22. februar

Elin08: 23. februar

 

Mars:

Moj29: 12 mars

Vips-77: 15 mars

Et lite nurk i magen :): 16. mars

Lonert: 18. mars

Mamma til 2 snart: 18. mars

ag30: 26. mars

Bøtteknotten og jeg

 

Kjære Elin, du har ikke forstått... det er ikke så farlig når de har termin før meg. Det jeg har noe i mot, er sniking i køen ;)

 

snartmammatil3 og Et lite nurk i magen: Kjempehyggelig om dere kommer i morgen:)

 

Bøtteknotten og jeg: Selvfølgelig! Forrige gang satt de av oss som satt lengst, til ca kl 22. Så det er bare å dukke opp når dere kan - en eller annen gang etter kl 18 :)

 

lille rose: ser fram til å møte dere igjen, jeg også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok da :P

 

Jeg er ikke sikker på om jeg klarer å karre meg avgårde i dag jeg. Får se an formen. bekkenet mitt er ikke helt venner med meg her i dag. kranglet i går å det driver fortsatt å krangler i dag! grrrr

 

hihi men men, dere merker jo om jeg kommer da :) Ha en flott mandag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!!!

 

Jeg får ikke kommet i dag...:( Det er sykdom på jobben så jeg må jobbe kveldsvakt. Kjipt!

Men da blir det ekstra moro å se dere igjen neste gang om noen uker, da har sikkert magene vokst masse masse!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mandag ja, sjelden en veldig god dag rent trøtthets og motivasjonsmessig, ellers ok. Syns jeg har hatt færre kynnere, og ser an litt mer før jeg drar til sjekk. Søkte litt på Internet også, og det er visst ikke så uvanlig å ha en del kynnere, så lenge de ikke øker i intensitet og styrke. Men det er sikkert lurt å slappe av litt mer som helsesøster sa, det er vel derfor det har gått litt bedre også. Ellers har jeg også begynt med små gangsperrer innimellom, men foreløpig går de over etter bare litt heldigvis.

 

Det er fint vi begynner å bli mange siden det stadig er noen som ikke kan eller orker å komme. Vi blir litt av en gjeng uansett! Skal til fysio i dag, og kommer kanskje nærmere halv sju. Ses! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å se alle dere "nye" gravide i dag :o)

Jeg har hatt en helg fylt med masse dans på Gol. Har vært kjempe artig. Ikke orket å danse hele helgen for protester om at det tar litt av noen ganger, kom nedenfra med jevne mellomrom :o)

Men bortsett fra det så har jeg heldigvis veldig bra form fremdeles. Men føler med dere andre som sliter altså...

Ha en strålende dag så lenge, så sees vi i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julie: Så kjedelig du ikke kan komme i dag :( (Jeg som var flink og huska å ta ut penger til deg i stad, for buksa.. hehe)

Elin: Håper du kan komme!!

 

Håper mange kommer - jeg kommer iallfall. Formen er ikke værre enn at jeg klarer det - det er jo noe jeg har sett fram til lenge hehe.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var rimelig slått ut etter akupunkturbehandling og kom meg aldri på Egon. Håper dere koste dere. Håper også det blir flere treff slik at jeg kan slenge meg med en annen gang.

Termindatoen min er forresten 28.mars, men skal på ul denne uka og det kan vel bli justeringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...