Gå til innhold

Hvor mye har du lagt på deg?


Pudding Nr3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er nå 30+5 uker på vei, opp 7 kilo enda, ikke lakt på meg noe på 2 uker :) men nå kommer jula ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i 31 uke og lagt på meg 12,5 kg. Hm la aldri på meg noe før graviditeten og jobber også enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Straks 35 uker og hadde gått opp 14,5 på siste sjekk. Heilt finfin vektøking-håper bare på å unngå 30 kg som jeg la på meg ved forrige graviditet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er i uke 34 og har bare lagt på meg 7 kg. Og med "bare" mener jeg at det er ganske bra for å være meg. La på meg 30 kg i første svangerskap og 12 kg i andre svangerskap. Har spist mye sjokolade i desember... Håper det ikke gjør så mye utslag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 uker og +11 kg. Gikk opp 11-12 kg ved forrige svangerskap, og alt var borte + 3-4 kg ekstra etter bare de første mnd.

Ser at utrolig mange her synes det er stas å legge på seg lite; 12 kg er gjennomsnitt og ganske "nødvendig" for å ha litt å tære på. Amminga får mange til å bli avmagrede og se "slitne" ut....

Sorry - måtte bare få det ut - det er helt normalt å legge på seg under graviditeten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 34 og har lagt på meg 12 kilo. Håper at det roer seg litt nå frem til fødselen. Er ikke like sulten som tidligere i svangerskapet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når eg var 32+3 så var d opp 8,5 kg.. er idag 33+1, vert litt lite i aktivitet di siste dagene så muligens opp 9 nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er 33+4 og har lagt på meg 10 kg...

 

Tipper at vekta kommer til å stige mer de siste ukene som gjenstår nå...skal bli artig å se hva den ender på..

Men jeg stresser ikke noe med det, tar det bare som det kommer.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver igjen her. Har nå 29 dager igjen og har bikka 80 kg. Var 66 i utgangspunktet, så dvs 14 kg opp. Men har endel vann da, så noe av det er vel liter og ikke kg.. Går utfra at kiloene forsvinner like fort som de kommer på. Har vanligvis høy forbrenning og er egentlig litt for tynn.

Men ser fram til å slippe alt vannet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil holde denne tråden oppe, er kjekt og intresant å vite hva andre som er ca like langt på vei som meg har lakt på meg.. Skal veie meg i helga, så skriver på nytt ijen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 34 (+3) å lakt på meg 13kg.. Håper jeg kan holde den vekta ved at JEG tar av litt :-P Ser jeg har lakt på meg litt i svg.skapet ja..ikke såå kjekt, men satser på at de "renner av" når hun kommer :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...