Gå til innhold

Magnus har fått ny seng :-)


Mersa og gutta <3

Anbefalte innlegg

Ikke tatt den i bruk enda da. Og er strengt tatt ikke ny, både jeg og mamma har sovet i den når vi var små!

 

Men er så fiiiiiiiiin! Sånn gammel vokseseng. Mamma har malt den hvit for oss, så skal vi finne passende wallies og ha på den (noen om har tips??) Skal ta bilde når den er ferdig!

 

Blir spennende og se om han kommer til å klatre mye ut! Er jo litt kant på den, men han kan fint gå inn og ut av den selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å sånn seng hadde jeg også. Desverre hadde mamma lånt den så hun måtte levere den tilbake. Loppekassa ble den kalt. Tenker den blir kjempefin. De har ikke noe fra Drømmehagen da? Det må jo passe fint på en seng..

 

Vi ha en seng stående som pappa laget til oss, Den er også litt kanter på men nok til å komme ut. Den har alle vi søskena lagt i. og alle barnebarna. Nå er det snart Leander sin tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt at den går i arv!

 

Vi har en sånn stående på gården der faren min har vokst opp, den er veeeldig gammel og vi barnebarna har brukt den når vi var på sommerferie der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig a! Gøy med gamle møbler.

 

Linus sover i en seng som jeg og brødrene mine sov i da vi var små. Den har egentlig en side man kan felle ned, men det er noe galt med den. Linea har en ekte ikea seng som vi snart skal gjøre om til stor-jente seng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leo har akkurat fått stor gutt seng. Vi tok litt "av" da vi skulle ha seng til han, sambo mente han måtte ha bilseng og jeg synes han skulle få den gleden av å vinne den diskusjonen, han er tross alt bilmekaniker;)

Så Leo fikk brannbilseng fra barnerommet.no på mandag.

 

Det har gått over all forventning, han har ikke klatret ut en eneste gang, men vært "flink å ikke gå ned" som han sier selv. Dette har vi snakket masse om i sprinkelsenga og han har hatt den ene siden på spirinkelsenga nede slik at han lett kunne klatre inn og ut som han vil, men han har ikke gjort det.

 

Han går ikke engang ut av nye senga om morningen, han sitter å roper på meg til jeg enten ber han komme inn til oss eller henter han, herlig er han, utrolig stolt av han:)

 

Også er senga selvsagt en super lekeplass på dagtid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...