Elsker jenta si<3 Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Hvor lang tid tar det ca før stingene er borte og såret grodd? Og tok det lang tid før dere turte å ha sex?
rampete robin Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Husker ikke helt. Tror det tok 3-4 uker. Må bare prøve deg frem med sex. Gjør det vondt så får dere heller vente litt eller tenke alternativt :-)
mamiladi Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 Tror det var 3-4 uker her også, det er litt vanskelig å huske.. Vi prøvde oss på sex etter 6 uker, det var litt sårt der jeg hadde vært sydd men ellers gikk det greit :-)
gulda Skrevet 7. oktober 2008 #4 Skrevet 7. oktober 2008 Vet ikke når alle stingene var borte, for jeg ble sydd mest innvendig, og alt var sår og ømt. Men vet at de begynte å forsvinne allerede på sykehuset, for kom noe tråd da når jeg dusjet. På seksukerskontrollen var alt fin iallefall. Jeg revnet masse, og det var litt stress psykisk, så vi hadde ikke sex før etter kontrollen -vi følte begge for å vite at alt var greit der nede.. Og enda ventet vi en stund, så vidt jeg husker.. Da vi først turde, var det vondt, og det er det desverre fortsatt. Dumme fødsel... ;o)
Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #5 Skrevet 7. oktober 2008 tror de forsvant mellom 3-4 uker her og. sydde både innvendig og utvendig. Hadde sex igjen etter 6 uker. Det var veldig ømt og ikke noe godt. Det går litt bedre nå, men fremdeles tar vi det med ro, det er ømt enda, men ikke vondt (hun er 11 uker). Men det blir desverre lite for tiden pga dumme blødninger pga spiralen
1baby,og 1 spire Skrevet 7. oktober 2008 #6 Skrevet 7. oktober 2008 Slapp heldig vis å sy, så det kan jeg ikke svare på. Sex prøvde vi å ha etter ca 4 uker men var for vondt. Ventet da til etter 6 ukers kontrollen for å være sikker på att alt var som det skulle. Jeg syns først rundt 5 måneder etter at det begynte å bli nesten helt som før. Er enda litt ubehag med en gang ,men mye bedre. Det er nå 6 1 /2 måned siden jeg fødte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå