Gå til innhold

Oslo- treff torsdag 30. oktober kl 17.00 på Egon ved Oslo City


Pudding Nr3

Anbefalte innlegg

Fikk med meg at det er avtalt et nytt treff for Oslo jentene 30. oktober- perfekt!! Jeg var på fjellet forrige treff så jeg er glad dere skal samles så raskt igjen (-:

 

Jeg kommer i alle fall og gleder meg til å se dere igjen!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som vet hvordan det er å reservere bord på Egon? Cafe Skansen var i hvertfall ikke det opptimale ettersom det var "påkrevd" å gi nøyaktig antall pers + helst forhåndsbestille maten (tatt fra hele 3 alternativer.......?). Sukk, hvorfor skal noen være så vanskelig??

Gleder meg til å se dere igjen den 30, fikk heller ikke med meg den 2.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egon er greit, man bestiller bord for ca antall, hver enkelt bestiller og betaler i kassen. Uformelt og trivelig sted, og mat for de fleste smaker, men ikke det billigste stedet. Er man ikke veldig sulten kan jo to-tre stykker dele f.eks en pizza...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har reservert et bord på Egon på Byporten (det var der, ikke sant?) til den datoen for oss, bare sånn for sikkerhets skyld. Det står på Terminklubben Februar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle vært på Skansen, men jeg får henge meg med nå! vært litt hektisk rett etter jobb, men jeg har jo veldig lyst til å treffe dere;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med! :) Er det greit å ta med seg skjemaet for permisjonspenger, så hjelper vi hverandre å fylle den ut? Litt usikker vedr. noen punkter ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte bare si at jeg gleder meg til bakt potet på Egon:D fikk lyst på det nå skjønner dere!!!

 

Og Lily, TA MED DET ****************** SKJEMAET!! Hater det, sikker på jeg har ringt 3 ganger til NAV, brukt 10 arbeidstimer +++ på det drittpapiret... Føler meg som en dust som ikke skjønner noenting!

 

Satser på det ikke er så masse folk på Egon så tidlig, pleier å være mer når det er sommer og folk sitter ute der!

 

For de av oss som tenker på pengene, så sjekket jeg litt på menyen. På hverdager frem til kl 18:00 kan man spise så masse pizza og/ eller salat man vil for kl 109,-. Så da er det bare å rekke å bestille før kl 18:D

 

De har jo så sinnsykt gode fløtegratinerte poteter der, at nå fikk jeg lyst på biff med det også:) Kanskje jeg skal lage det til TV3's tv-kveld i dag?? namnam...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres kjempekoselig ut med treff, men jeg kan dessverre ikke komme. Egon høres for øvrig ut som et bra og uformelt sted og møtes.

 

Jeg har aldri vært på treff før, og lurer på om dere skal har møtt hverandre før? Jeg har alltid hatt lyst til å være med, men har aldri kunnet. Nå er jeg litt redd for at det har gått så lang tid, at jeg kanskje vil føle meg litt utafor... Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle er velkomne på disse treffene, og du ville ikke følt deg utenfor - vi har bare møttes to ganger før, og det har ikke vært den samme gjengen de to gangene. Det er bare koselig at det kommer flere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følte meg hvertfall ikke utenfor sist.....med en gang folk ser en litt større mage enn vanlig, så prater de som en foss:D Var ikke med første gangen, men det glemte jeg ganske så kjapt!! Forskjellen fra gang til gang er vel bare hve folk er opptatt av der og da - merkelig at alle lurte på det samme osv;) Regner med at det denne gangen er en del som er frustrert over skjemaer osv.....

Husker hvertfall jeg sa til samboeren på kvelden etter sist treff at det var så flott at alle de andre lurte på det samme som meg;)

 

Dersom noen "kjeder" seg før kl 17, så jobber jeg 2 min unna, og er ferdig på jobb kl 1530....så bare å si fra om noen vil prate/tusle litt i byen før kl 17...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere virker som en fin gjeng da, så det blir helt sikkert koselig. Håper jeg kan være med neste gang!

 

Den 30 reiser vi nemlig til svigermor på vestlandet, nesten like koselig som Egon ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare ett skjema, ikke sant? Det som heter "Krav om ytelse ved fødsel og permisjon"? Eller er det noe jeg har gått glipp av? Kom plutselig på at søknadsfristen begynte å nærme seg (det er vel 3 måneder før man går ut i permisjon?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde også det var 3 mnd før....men NAV vil jo ikke ha søknaden før etter uke 26, da de vil ha bekreftet termindato fra lege etter denne uke. Så det er vel bare å sende inn i god tid, pga behandlingstiden deres....

 

Sees da:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...