Gå til innhold

Nytt treff på Lillehammer?? =)


mandel

Anbefalte innlegg

Koselig at så mange melder interresse. Angående Maihaugkafeen, er det noen som vet åpningstider? Googlet det, men ingenting kom opp. Litt dumt å sette opp treff der hvis det ikke er åpent. Og hva med eventuelt Kulturhuset Banken? Kafeen der åpner iallefall kl 11 har jeg funnet ut. Noen som har vært der som synes det er ok der? Med tanke på vogner og sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble så lite respons på slutten her angående hvor vi skal ha treffet, så tror nesten det ikke blir noe. Men går jo an å begynne planleggingen av neste treff allerede nå? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passet veldig dårlig i dag da vi hadde 3mnd kontroll i dag, men kan vi ikke si Maihaug kafeen neste onsdag kl 12 f.eks. så kan jeg dobbeltsjekke i morgen at de faktisk har åpent da?

Håper det er noen andre som henger seg på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det ikke sånn turgruppe som er organisert av helsestasjonen neste onsdag også, tro..? jeg er med på det som skjer uansett hvor det blir! skal bli hyggelig å møte noen flere mammaer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neste onsdag er det iallefall trilletur arrangert av barnas turlag, som alle kan henge seg på. Er oppmøte kl 11 på kiwi Røyslimoen tror jeg det var. Og så kunne vi jo planlagt kafetreff på Maihaugkafeen kl 12 onsdagen deretter kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...