Gå til innhold

trenger råd, 2 dager over termin å veeldig utålmodig...


Bare oss to <3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skjønner godt hva du mener, hadde termin for 4 dager siden og er lei selv... men tror nesten du spør i feil klubb nå... siden det bare er en dag igjen av september tror jeg alle vi som er igjen her sliter med sammeproblem... he he...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 13 dager over termin i dag.......blir heldigvis satt igang imorgen. Det jeg ahr gjort for å få dagene til å gå, er å planlegge litt morsomme ting hver dag! Jeg hadde et 30 års lag jeg måtte i, gravidsvømmingen har begynt, en dag med shopping, en dag med baking....osv..... Nå må jeg over i oktoberklubben!

Lykke til med ventingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, det er sant :P er vel kansje bare oss igjen her nesten:P

13dager ja, deilig å bli satt i gang da ;-)

kan man be om det?

 

Lykke til begge to :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg fødte på fredag, 8 dager over termin, og prøvde noen av 'sette i gang'-rådene siste to ukene - helt uten at de funka. Men siste uka venting var egentlig ikke så ille, fordi jeg fant ut hva jeg trengte for å ikke bli gal av utålmodighet: Å ha minst én plan hver dag. Å våkne uten å ha noe på tapetet, og bare tenke 'æsj, det begynte ikke i natt heller' var stusslig. Men å våkne og tenke 'æsj, det starta ikke i natt heller, men jaja, da få jeg jo med meg den hyggelige kaffeavtaen klokka ett, det er jo fint' gjorde hvertfall litt susen for meg. Og altså: kaffe, lunsj, kino, besøk på kvelden - en avtale om et eller annet sosialt treff med noen, det funker for meg. Og ellers: å ha en ambisjon om å bake noe, gå en tur, kjøpe en babyting, skrive brev, strikke, gjøre annet nødvendig husarbeid. Evt lese eller se film (men konsentrasjonen var ikke på topp, så det ble bare krim eller lette filmer).

 

God venting og lykke til med fødselen! Det er fantastisk å få treffe det lille barnet, jeg er i alle fall dypt lykkelig og overvelda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal settes igang på fredag hvis ikke han bestemmer seg fort nå i siste liten:)... Fikk beskjed av jordmor om å slappe helt av og ta det med ro, for stress utløser adrenalin som igjen kan hemme oksytocin som kan starte ballet... Ikke lett, da når det eneste man vil er å få tiden til å gå fort fort fort så man kan komme seg i mål! Vi sees i oktoberklubben...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...