Gå til innhold

Hjelp! har bleika håret, og det ble for gul/oransje her og der...what to do?


peonererfine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hadde dratt til frisøren med en gang og fått det farget tilbake til din opprinnelige farge for så og få de til og bleke håret ditt der. helbleking hjemme er ikke akkurat en lur ting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Brent meg på det der før (mer enn en gnag, lærer aldri)

Frisøren fikser det. ellers kan e shampoo med blå pigmenter dempe det gule en smule, men ikke nok egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk.

 

Gjort er gjort, og jeg skal på fest i kveld...

andre med råd om umiddelbar hjelp? Vet det finnes en antigul væske en kan ha oppi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.pleide å bleke håret mitt mye før..hadde det ett par ganger helt svart å bleket det derifra.så vet at dersom man har mørkere hår enn normal blond eller har mye røde pigmenter så får håret ofte ugjevnt oransje/gult skjær..det eneste som hjelper er å bleke det mer.når man bleker går håret gjennom mange farge prosesser..din farging har stoppa opp i den oransje så kjøp mer farge.helst den som bleker opp til 7 nyanser fra polly blonde..kanskje du må ha to.. har du halvlangt hår over skuldrene prøv med to pakker i samma slengen å la dt virke ut tiden.. det blir blondt. men vært obs på at nybleket hår ofte ser veldig farget ut til man får vasket det endel ganger så vaske det godt! hvilken farge har du brukt, hva var hårfargen din??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan jo risikere å miste alt håret, bleking sliter VELDIG på håret. hadde gått til frisøren fremfor å øse på med mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bleking til gariner funker helt fint, ha i en pakke, og la det virke tiden ut, og er håret ditt lite motagelig,skal du sitte 10 min lengre.(står på pakka) har nettopp gjort det selv.

 

men husk å kjøp bleking, og ikke stiper....

går så fint atte, jeg har nettopp gjort det selv, og hadde helt mørkt før, og bleket det helt hvitt.

 

men nå har jeg farget hele hue mørkt igjen da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette går fint an å fikse! Bare ha i en extra lys askeblond. Det fjerner alle gule pigmenter:)

 

Har gjort det mange ganger selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som tantegrusom sier må du gjøre det på nytt med en askeblond tone. Ser nesten grått ut, men er nødvenidg for å få ut det røde.

 

Jeg ville aldri gjort det for å si det sånn, men det er ikke mitt hår. hehe.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gul stjerne

Grunnen til at det er gult og delvis orange er at det ikke er bleket nok. Løp og kjøp en pakke til, og avslutt ikke blekingen før det gule er bleket vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Blekingen du kjøper på buttikken er dobbelt så sterk, om ikke mere enn den som brukes hos frisøren.(dette sa frisøren til meg sist gang jeg gjorde dette tullet) Du kommer til å ødelegge håret ditt! Redd det som reddes kan og ikke hiv oppi mer butikkbleking... tyggishår er skikkelig stygt og detter av i hauevis..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 år senere...

Hadde brunt hår, avfarget det med swarskof bleking, ble å orange😶, slengte i en lys ask brun men det ble så mørkt, hva anbefales nå når jeg vil prøve å stripe det igjen"tre uker siden jeg avfarget det" så brunt, å har vasket det i grønn sjampo fra jocio, derfor litt guffent i fargen. Går jeg for striper som lysner opp til 4ganger swarskof eller bleking som lysner opp til 8ganger.

Men tenker å bruke stripe metoden.hilsen '.hårfrustrert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Tutilla skrev:

Hadde brunt hår, avfarget det med swarskof bleking, ble å orange😶, slengte i en lys ask brun men det ble så mørkt, hva anbefales nå når jeg vil prøve å stripe det igjen"tre uker siden jeg avfarget det" så brunt, å har vasket det i grønn sjampo fra jocio, derfor litt guffent i fargen. Går jeg for striper som lysner opp til 4ganger swarskof eller bleking som lysner opp til 8ganger.

Men tenker å bruke stripe metoden.hilsen '.hårfrustrert

Merkelig at ingen har no svar angående mitt spørsmål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...