Gå til innhold

Hmm.. noen andre som har opplevd dette,å som vet at det ikke trenger å være noe galt??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid i uke 40 nå på søndag, å venter en gutt :)

lillegutt har alltid vært helt gal i magen min!! han sparket heeeeeeeele tiden!! så mye at jeg ikke viste hva jeg skulle gjøre til tider . å slik har det vært helt til nå.nå så er det veldig stilt , ikke slik som det har vært før i det hele tatt. merker jo at det er liv,men laaaaaaaaaangt fra slik som det har vært gjennom svangerskapet.tok konatkt med føden i går, å fikk beskjed om å komme nedover, der tok de en liten sjekk.

alt så ut til å være fint.. men de sa egentlig ikke så mye mer?

så trenger det å være noe galt med ungen eller noe? eller bruker det å være stilt på slutten? jeg synes nesten det er skremmnde hvor stor forandring det er blitt. skal jeg liksom bare bli vant til at det er blitt slik der inne nå?? noen andre. førstegangsfødene. kan ikke så mye rundt dette. hadde blitt glad for litt hjelp av dere!! :) å om dere har opplevd det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei... jeg er førstegangsfødende og fødte forrige onsdag... min jente var oxo veldig aktiv hele tiden spesielt om nettene, men på slutten kjente jeg og mye mindre. Bare litt bevegelse nå og da.. Men det er fordi nå har nurket mye mindre plass enn tidligere og ligger ganske langt nede så da er det helt normalt at man kjenner mindre spark\bevegelse..:0) Min tulle er helt frisk og normal selv om jeg kjente lite på slutten så bare ta det med ro..:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei - du skal ta det helt med ro. Jeg er i samme situasjon nå og det var akkurat likt sist. Nesten litt deilig at det roer seg ned synes jeg. Jeg har termin i dag. Var hos legen i dag og vi snakket om nettopp dette. Hun sa jeg måtte reagere hvis det ble helt stille og at det er bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite - akkurat som du har gjort. Jeg har forresten netopp spist en rislunsj og nå er det ikke tvil om at det er sukkerrespons i alle fall. Lykke til med knerten din da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter nummer to nå disse dager, så det jeg kan si er at nå er det så trangt inni magen at bevegelsene blir mindre. Jenta mi er "roligere" hun og. Hodet er festet og det er bare litt romstering innimellom. Jeg kan fortsatt dytte litt på henne, og få et "dytt" tilbake. Prøv det!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...