Jump to content
Sign in to follow this  
Guest

Hvordan går d med dere?

Recommended Posts

Guest

Her er det full fart.Prater,løper og hyler i et sett:-) Går full tid barnehage å trives mer og mer for hver dag:-)

Fortsetter under...

Lady81¤Alexander¤Tobias

Her er det også full fart. Alexander stor trives i barnehagen

Eneste er at han ikke ikke sier så mye ennå, nesten ingenting(-:

aa11bb22

Hei! Her går det bare bra. Jenta mi er vanligvis i strålende humør og liker godt å få gå rundt å kikke og ta på ting. Hun går i bhg 3 dager i uka, og er hjemme med meg 2 dager. En herlig kombinasjon som vi trives med.

MÅNS m/lilleMarius

Hallo:)

Lenge siden jeg har vært her inne... August ser jeg.. Tiden flyr og Marius er en aktiv krabat som løper og skravler osv!

Morsom tid dette her! Koser seg i barnehagen, fikk plass i november.JIPPI!!!

apr 07,apr 08 ,Okt 10,prøver

Ja da er de snart 2 år!! vesla her har en lillebror og hun nå som blir 1 år i april. 12 mnd i mellom:) men herer det mye trass nå. hun er født 1 april så snart snart 2 år. neinei nei er et gjentagene ord. ellers løper hun rundt, sluttet nesten å sove på dagtid og eeeelsker mommo(mormor) og albert åberg hehe god kombinasjon:) men den trassen tærerpå.sånn er det el med barn...

martine er hjemme med meg og astor da. og har ikke gått i barnehage. likevel har hun begynt på alfabetet og kan A;B;C OG E;G U OG P. av en eller annen grunn. dette gjorde hun tegn til å ville lære selv. ellers teller hun til 3 og forstår mange mange ord og setninger men prater lite rene ord.

ninsoer

går veldig bra hær oxo. ser d er ikke store aktiviteten her inne lengre.

Henrik bi jo snart 2 år. skravler og jabber dagen lang. går full tid i barnehagen og stortrives me d.

så skal han bi store bror i begynnelsen av april.

han sier ikke så mye. men han har da begynt på de vanskeligste ordene som traktor og helikopter å slikt så regner me d tar sin tid før han snakker flytenden..

men han vet godt å gjor seg forstått.. d han ikke kan si forklarer han gått på andre måter

Annonse