Gjest Skrevet 9. september 2008 #1 Skrevet 9. september 2008 Hva skjer?? Vi har canal digital. Prøvde å bytte kanal, men får fortsatt samme beskjed.
Gjest Skrevet 9. september 2008 #2 Skrevet 9. september 2008 Vi har forresten aldri hatt problemer før!
Dailis Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Du har betalt alle regninger? Da trenger du sikkert en oppdatering av smartkortet. Bare ring inn i morgen etter kl 08.00 så fikses det med en gang:)
Gjest Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 Jeg regner med at alt er betalt hvertfall.....
Dailis Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 Kabel eller parabol du har? Kabel stenger de i alle fall ikke midt på natten:P Det sendes oppdateringer til kortet med jevne mellomom, noen gange når det ikke fem. HAr du forresten dekoder, eller har du ren kabeltv?
Dailis Skrevet 9. september 2008 #6 Skrevet 9. september 2008 Har du en dekoder kan du prøve å trekke ut strømmen i 20 sek før du setter den på igjen. Og du kan prøve å sette på oppdateringskanalen. Er vel kanal 4 for parabol og 50 eller 1 (for noen nettverk) for kabel. Jeg synes vi ofte får ingentilgang om det blåser eller regner jeg da (parabol) pluttselig får vi ikke inn signalet, regn kan og slå den ut av possisjon. En sånn hette burde vi nok skaffe oss.
Ønderkåver Skrevet 9. september 2008 #7 Skrevet 9. september 2008 Her forsvinner også bildet når det regner kraftig. Står ingenting på skjermen, kommer bare en rød prikk. Det som er litt artig er at når bildet forsvinner, så tar det som regel noen minutter, så bøtter regnet ned... Rene værvarslinga... Så det forsvinner tydligvis før regnet treffer parabolen vår, spesielt tv2 er følsom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå