Gå til innhold

Hva viser vekten nå da jenter?


Bebisslykke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

 

Jeg er 18+4 og er vel +4 kg tenker jeg.. i begynnelsen gikk jeg nesten ikke opp noen ting, men brått nå siste uka har jeg begynt å merke forandringene bare mer og mer...

Spennende...men håper jeg legger på meg sånn gradvis.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 uker og 8 kg ekstra.

Jeg spiser vanlig,men pga av prolaps og bekkenløsning er jeg på krykker så bevegligheten er sterkt redusert.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 20 uker og gått opp 8 kg..uff, har bakkenløsning og er sykemeldt pga det og utmattelse så har så lite ork å gjøre noe..redd for å bli kjempe diger, selv om jeg prøver spise mest mulig sunt..kan trøste meg med at jeg gikk opp 20 + sist gang jeg var gravid, men alt var borte etter en måned..gikk faktisk ned en buksestørrelse! håper det skjer denne gang og:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19+5 og ikke gått opp noe. Er selvfølgelig glad for det, men blir litt bekymret også. Redd babyen ikke får nok mat, men den tar vel det den skal. Jeg spiser minst fire ganger om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lagt på meg 7 kilo.er i uke 19.trener 3 gang i uka. Har god matlyst.Forige svangerskap gikk jeg opp 14 kg.alt gikk av etter en mnd etter fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå i uke 19 og har gått fra å mislike alt søtt de første mnd,til nå å få dilla på sjokolade og tortilla dip med kålrabi stenger...skikkelig slankende...har gått opp 3 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet.... dere legger jo ikke på dere i det hele tatt...

Jeg er i uke 22 og har lagt på meg nesten 10 kilo....

Trener minst to ganger i uka. Går fortsatt i mange av mine vanlige bukser...

Det må være puppene og magen som har lagt på seg da...

 

Skjønner ikke hvor mye jeg skal legge på meg...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dette er mitt tredje svangerskap, og jeg har vel gått oppp 5 kg.

Det er i grunn ganke normalt, kommer til å gå opp ca 20 kg.

mye i puppene her også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er 20+3 nå og ved siste legesjekk hadde jeg gått opp 1 kg, altså gått ned ett par kg fra uke 18.

Men tror det er mye forskjell på vekta hos legen og hjemme da for på vekta hjemme har jeg gått opp ca 3 kg.

Jeg vil tro att vekta hjemme stemmer bedre enn den hos legen....uavhengig om hvem av de som viser "feil" vekt er det den hjemme jeg forholder meg til da jeg stort sett veier meg en gang i uka..

 

Stresser ikke så mye med den vekta, tipper at lille frøkna inni magen får den næringa hun trenger. jeg spiser som jeg alltid har gjort, jobber 100 % og er generelt aktiv...så det hjelper nok en del det! :-)

Samtidig som jeg tror att vekta kommer til å flytte seg oppover mer og mer nå fordi lille frøken har planer om å legge på seg litt vet jeg..hihi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 21 uker og har gått opp 3 kg

kjenner at suget etter ei ekstra brødskive med smør og brunost er økende. Nå gjelder det bare å stagnere heftig utvikling. Ble mange nok kg de to første gangene. 25 og 16.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 19 uker på vei i dag, og har gått opp ca 2,5 kg. Har fått større pupper og enkelte dager en del vann i kroppen, så litt av økningen ligger vel der, regner jeg med... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 21, og har gått opp ca 4 kg.

Spiser stort sett det samme som tidligere - men mer frukt og mindre snop ! Er litt mindre aktiv, orker ikke å gå så mye i helsestudio.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...