Gå til innhold

Hva viser vekten nå da jenter?


Bebisslykke

Anbefalte innlegg

Jeg trenger ikke vite hva vekten viser selvsagt:) Jeg lurer bare på hvor mye dere har lagt på dere til nå.

Jeg er nå i uke 18 og har gått opp ca 2 kg. Jeg tror jeg la på meg mye fortere i forrige sv.skap. Jeg endte da på 30+.......håper vi unngår det denne gangen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er 16+2 og har lagt på meg 4 kg nå vil jeg tro!!! syns det er nok for å si det sånn!!! Men var heldig i begynnelsen, slapp unna kvalmen =)

så gikk heller ikke ned noe...har gått gradvis oppover ;)

er min første bebis =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var litt kvalm men ikke oppkast. Jeg har hatt liten appetitt og bare hatt lyst på ting som ikke er søtt så annser meg også som heldig:) Leste at fra nå av vil jeg legge på meg 0,5 kg i uken!!! det høres mye ut men jeg vil da ende på ca 12 -14 kg og det er det som er gjennom snittet man legger på seg. Det går heldigvis ganske fort av mye av det da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 16+3 og har gått opp 2.5 kilo... fortere enn i forrige svangerskap. Da endte det med 20 kilo pluss svangerskapsforgiftning... Krysse fingre for at det ikke skjer igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 18 blank idag. Har godt opp 6,5 kg, har bikket 60 kg, for første gang i mitt liv...=) Men har lkke lagt på meg i de siste 2 ukene, det kommer litt i rykk å napp, til tross for normale spisevaner osv. Håper jeg klarer å holde meg under 15 kg totalt, men det vil jo tiden vise, har lagt på meg mye mer enn "planlagt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har vært kjempe dårlig, spydd mye. Har gått ned 10 kilo men ligger nå på minus 9 kilo i uke 19. gleder med til å kunne begynne å spise normalt igjen og kose meg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Er 18+4 i dag og har gått opp 4 kg MEN gikk ned 7 kg de første 12 ukene pga kvalme og oppkast. Har dermed gått opp 11 kg på 6 uker !! Får håpe det stopper snart. Har jo kun vokst på magen og puppene da men... Hvis jeg legger på meg like mye i 4,5 mnd til, hvordan ser jeg ut da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 17+4, og har gått opp 3-4 kg.....kjempelyst på brød, noe jeg nesten ikke spiste før! snodig....men heldigvis DIGGER jeg appelsiner og da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 16+3 i dag og har fortsatt ikke klart å ta inn de 4 kg jeg gikk ned mens jeg enda var så dårlig - ligger fortsatt 3 kg under hva jeg gjorde før graviditeten. Men regner med at kiloene nok kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare gått opp fra 61 til 63 kg jeg..har vært helt oppe i 68 kg i begynnelsen, men var så kvalm at alt rant av meg igjen:-( så nå er jeg på +2.. er nå i uke 19+2 på barnimagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 17+4 idag, og har lagt på meg 1,5kg.. Har spist ganske normalt hele tiden. Før sv.skapet hadde jeg litt ekstra fettlager, så det passer fint at jeg ikke har lagt på meg mer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 17+0 uker, og har lagt på meg ca 1,5 kg. Det skal nok komme det. Foreløbig ser man nesten ikke at jeg er gravid. Ve

ekten kommer til at øke ford de neste ukene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...