Gå til innhold

Klar til å dra på føden - men.....


Kuredu

Anbefalte innlegg

nå ble jeg plutselig litt usikker på om det virkelig er i gang!!!!!

 

Er 2 dager siden termin.Jeg våknet av at jeg måtte på do for et par timer siden. Så kjente jeg plutselig at kynnerne mine var litt smertefulle, så da begynte jeg å ta tiden i ca en halvtime. De varte i opp til et minutt og pausen var på 5-6-7 minutter. Ok tenkte jeg - og hev meg rundt (bagen hadde jeg jo selvsagt ikke pakket....). Gikk i dusjen, kledde på meg, pakket bagen, var litt sulten kjente jeg så jeg tok et par brødskiver. Så hadde jeg tenkt å vekke mannen, men når jeg kjenner etter er jeg litt usikker på om det har gitt seg! Urettferdig - jeg sitter jo her helt klar til å dra!

 

godt jeg ikke har ringt barnevakten enda da........ Jeg får drøye det litt til, så får jeg heller legge meg om ikke det tar seg opp igjen......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, kjedelig å bli lurt slik da! Men får håpe det er i gang nå da.... hører vi ikke mer fra deg i dag så vet vi hvor du er;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her enda......... la meg igjen, men kan ikke si jeg har sovet mye. Det kommer tak hele tiden men de er svaaaake...... ihvertfall i forhold til sånn jeg husker det fra sist. Så har sendt mannen på jobb. Ikke troen lenger på at det vil skje noe nytt på noen timer enda.

 

Søren også, jeg som hadde sett for meg en kjapp fødsel og ny baby i morgentimene - he he he..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er jammen sant! Glad jeg ikke dro i natt, har hele veien sagt at når jeg kjenner det minste antydning til at noe er på gang så drar jeg - grunnet rimelig rask fødsel sist. Men nå er det på samme sted, takene er der men ikke smertefulle nok til at jeg tror fødselen er i gang......dessverre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn der startet det opp tre ganger hos meg!! så irriterende... :P håper det skjer noe snart da.. husk: brystvortestimulering er susen ;) hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass ja! Hvor mange dager gikk det hos deg fra første gangen du merket det til babyen var ute da? Sist gang kom alt med en gang hos meg, så det var aldri tvil om det var i gang eller ikke......

 

Nå har jeg sovet i nesten 3 timer og det har roet seg heelt..... godt å få sove litt nå på dagen da iallefall.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojoj, så spennende! Om ikke annet så tyder det i hvert fall på at kroppen forbereder seg på at barnet skal ut. Kan jo hende det åpner seg nå så når du kommer på sykehuset er det bare å presse. ;) Lykke til!

 

STORE KLEMMER FRA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, sånt er så kjedelig.

 

Hadde det slik med nummer 2. Vi har jordmor her ute som kom på hjemmebesøk, hun sendte meg inn på Haukeland. Det var også på grunn av rask fødsel sist. Der lå jeg hele natten med ganske svake veer. Om morgenen ba jeg om å få reise hjem, da hadde alt stoppet opp. 2 dager etterpå gikk vannet, og fødselen tok 2 timer og 16 minutter.

 

Håper det snart begynner igjen for deg også, og at du får en rask og enkel fødsel. Masse lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...