Gå til innhold

Påmeldingstråd til 30+ treff for oss som har termin på nyyåret 2009. Torsdag 02.okt kl 18.00 på KOS


super-siri

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei! Lurer på om jeg skal hive meg med! Har termin 28/2, og har ei lita jente på 11/2 år fra før. Er dere mange? Alle termin i januar, eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dette hørtes trivelig ut, jeg har lyst å bli med neste gang,så da blir vi hvertfall to nye eller?jeg har termin i mars, første gang ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært 4-5 stk på begge treffene vi har hatt- to av oss har fått med oss begge treffene, men noen fast gjeng kan vi ikke kalle oss enda:) Ikke nøl med å komme selv om dere ikke har vært på treff før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Hadde tenkt å gi meg med en gang før, men da tok kvalmen atter overhånd igjen. Føler meg bedre nå, så om jeg ikke har en dårlig dag, og har anledning, så gir jeg meg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har superlyst til å komme på treff...skal på nattevakt den kvelden, men kanskje jeg dukker opp. Venter forresten barn nr. 3 og har termin 27. januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bestilt bord til åtte på KOS. Bordet skal være merket "BIM".

 

Selv kommer jeg desverre ikke i morgen - men håper å være tilbake igjen på neste treff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer meg ikke avgårde i dag jeg heller. :( Mannen min skal på møte, og jeg har ikke barnevakt, dessverre. Satser på at det skal klaffe neste gang! :)

 

Til dere som skal avgårde i kveld: Kos dere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...