Gå til innhold

Sarpsborg-Fredrikstad-Halden området..


Tickford

Anbefalte innlegg

 

Heisann! :-))

Er ei jente på 25 år som bor i Sarpsborg, men flytter vel til Halden utover høsten tenker jeg.

Er 17+2 på vei med førstemann og kunne tenke meg å bli kjent med andre jenter i området som også er gravide. :-)

 

Ta kontakt de som ønsker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann! jeg er en jente på 25 som venter tredjemann i februar (menstermin 19) Bor på rolvsøy jeg da :) Har litt familie i halden, en fin by det :) Hvordan har du det ellers i graviditeten da? Vært på ultralyd enda? jeg har ikke ul før den 26 sept, uff så leeenge til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

 

min graviditet går strålende...er ikke plaget av noen verdens ting enn så lenge og nå er jeg 18+4 på vei.. :-)

 

Hvordan er din graviditet? :-)

 

Jeg skal på ultralyd 18. sept...gleder meg sykt mye til det! :-))

Er du fra Rolvsøy også el? :-)

 

Klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heii..

 

Kunne også veldig gjerne tenkt meg til å bli kjent med andre i Halden området...vi flytter dit nå i november!:) Aldri bodd i området før!:)

Jeg skal ha barn nr 4 da..og er 30 år!:)

 

Har ikke vært på ul enda, men regner med det blir i slutten av denne mnd.eller senest første uka i oktober!!:)

 

Er rundt 16-17 uker på vei..

 

NÅr har dere termin??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så fint at du har det bra! :) er vi jo snart halvveis begge to :) begynner å gå fort nå!

Joa egentlig bra her, ska ikke klage, var en del komplikasjoner tidligere, men bra nå. untatt et veldig dumt bekken, men hadde det også med andremann, så var vell ganske forberedt at det skulle komme tilbake... ellers er det jo supert å slippe å være kvalm da, vært heldig og bare være det frem til sånn uke 12,13.. :)

Jeg har ul 26 sept, gleder meg skikkelig:)

Nja, er født i fredrikstad og har bott i sverige fra jeg var 1 til 18, så bodde vi i torsnes frem til 2006 da flyttet vi til rolvsøy.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg å bor i Fredrikstad. Har termin 10.02.2009 :-) halvveis til søndagen, merkelige greier. hehe.... allerede halvveis lissom, gått så utrolig fort :-)

 

Flere som har fått problemer med bekkenløsning eller? det har jeg fått, og blitt 20 % sykemeldt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann:)

 

Jeg bor i Halden, og venter nr 3:)

Er 30 år.

Har en termin i januar og en i februar, så vet ikke helt når jeg får.

Skal ha keisersnitt, så får vel bare vente på brev:)

 

Hvor ca i Halden skal dere flytte da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Vi har kjøpt oss hus på Isebakke i Halden... gleder meg til å fløtte dit for det er så utrolig fint område der.. :-)

 

Vi var på ul igår og da ble termin utsatt i åtte dager, så ny termin er 24. februar! :-)

Og vi skal ha ei lita jente....iiiii...gleder oss!! :-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med ei lita jente da:) Jeg har to jenter fra før, vet ikke hva det er nå, men skal på 3D ultralyd i slutten av oktober, regner med å få vite det da:)

 

Det er fint på Isebakke, jeg bor i byen jeg da, rett på utsiden av sentrum.

 

Du andre mamman som skal flytte til Halden, hvor skal du flytte da?

Vi er like gamle vi;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er ny her inne, men må jo stikke hidet frem når det er snakk om Halden. Det er jo helt i nærheten av oss det, så jeg blir gjerne kjent med noen som skal ha barn samtidig!

 

Jeg er 31 år og venter nummer tre. Har termin 03. februar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Moro at det er flere gravide fra halden som skal ha i februar. Jeg har termin med 3. mann 9. februar. Har to gutter fra før som er 2 og 3,5 år gamle. Selv er jeg 29 år. Hadde vært hyggelig å fått til et treff her i Halden etterhvert. Hadde vært hyggelig å bli litt kjent før bebisene kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Så koselig att det er flere fra Halden her... :-))

Hadde vært koselig å fått til ett møte utover...alltid hyggelig å bli kjent med nye mennesker og spesielt i nærområdet..

 

Det er koselig å ha noen å dele erfaringer med for ikke å snakke om å ha noen å trille turer med! :-)

 

Vi får vel nesten bare avtale en tid da? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er gjerne med på treff før de små kommer altså.

 

Gleder meg til å bli kjent med flere som vneter små her i nærheten!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når passer det for dere da? Jeg er for øyeblikket fullt sykemeldt, så for meg passer det stor sett når som helst. Kunne vel fått til det første møtet i løpet av oktober i alle fall, så har vi noen mnd på oss før bebisene kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det spiller igrunn ikke noen rolle for meg når vi tar det, jeg kan uansett prøve å få meg fri evt bytte vakter i forhold til jobben min jeg.. :-)

 

Men da tar vi min ett møte i løpet av oktober, så kos! :-)

 

Finnes det noen ønsker el skal vi bare sette en dato? :-)

Hilsen Monika

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det passer for meg det! :-)

Klokkeslett da? Må bare årne det sånn att det passer med vakta på jobben.. :-)

 

I tillegg må noen fortelle meg hvor bryggerhuset er... :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer det rundt 1130? Da er det jo lunchtid, og de har vanvittig gode baguetter der. Bryggerhuset ligger rett ved Halden storsenter. Stå ved hovedinngangen, og da ligger det ca 30 meter på venstre hånd. Har en uteseksjon også, så er lett å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at vi kun blir 3 stykker. Da er det nok ikke vits å bestille bord. Skal vi møtes utenfor førstkommende mandag kl 1130 da? Er dere fortsatt med, så jeg slipper å bli stående der alene....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lille1979!

 

Jeg ville bare si tusne takk for i dag. Det var veldig koselig å treffe deg, jeg pratet meg visst helt bort, jeg, og ble nesten for sen til å få rukket det jeg skulle etterpå...

 

Vi får prøve å treffes igjen senere, og få med oss noen av de andre her inne også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var veldig koselig å treffe deg også Albl. Vi får prøve å få til et treff igjen mot slutten av mnd.

 

Håper dere andre også blir med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...