Gå til innhold

Jeg har planlagt og føde i løpet av natten/morgendagen....


Mersa og gutta <3

Anbefalte innlegg

...hvis ikke får han holde seg inni magen til neste søndag! Begynner å få helt noia ang. søsterns bryllup! Uff, håper det ikke kræsjer!!!!! :-S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan fortsatt rekke å få nok en augustgutt! Får håpe du får med deg begge deler... Lykke til om noe skulle skje i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke turt å si noe enda... tenker sååååå mye på deg. Får du fortsatt nåler? I så fall be om å få satt de sånn som jeg fikk. Det funka jo bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk nåler forrje uke, vet ikke om jeg tørr denne uka, så venter til mandag med å få ny time...

 

Jordmor sa at dersom jeg begynte på overtid så ville hun pushe på at jeg ble satt i gang pga kraftig bekknløsning, så DET er iallefall positivt! Men dette å gå og vente på fødsel og bryllup, det er alt for alt for spennende altså....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dere har vært ræva på planlegging i hvert fall! Det skal være sikkert! ;p

 

Knip igjen og få unna bryllupet først - det stemmer jeg for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja - har det skjedd noe enda eller? He he - snakk om å planlegge å snike i køen på den måten altså........ Skjønner deg godt da....

 

Her er det ingen tegn på at det nærmer seg fødsel, nesten så jeg er litt overrasket over det - men det er bare å holde ut. Jeg har gudskjelov ingen festligheter eller bryllup foran meg da, har faktisk ingen planer framover i det hele tatt. Deilig!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skjer ingen ting... :-( Men nå skal jeg altså knipe igjen til søndag, så da er det greit, bare fød først du! hehe ;-P

 

Skulle godt vært foruten bryllup i helgen ja...Altså gleder meg veldig, hadde jeg bare ikke måtte gå å være så forbanna spent på forhånd om jeg i det hele tatt kan være med....

 

Og Sessa: Ræva på å planlegge ja!! Sa det til og med i desember, "denne mnd er det jo bare fint om vi ikke blir gravid, så kræsjer det ikke med bryllupet" Veeeeel, når man minst venter det.... osvosv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...