Gå til innhold

Stakkar Magnus, måtte klippe håret i dag!!


Mersa og gutta <3

Anbefalte innlegg

Verdens undergang!! hehe

 

Han var superflink sist gang, men nå bare begynte han å hyle når han så barbermaskinen!! Fikk is, men gråt helt til jeg var ferdig...Stakkars lille vennen. Men ble fin da.

 

Jeg var hos frisøren i dag, fikk ikke is og gråt ikke en tåre! Synes igrunn det er veldig deilig å klippe meg jeg ;-P

Klarte å overbevise O om at han trengte en klipp han og, så han var forje uke....

 

Da er vi alle hårfine til bryllupet til søstern neste lørdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De er søte disse små.

 

Egentlig så synes jeg is hos frisøren er en god idee, selv om jeg ikke gråter heller og synes egentlig det er ganske greit. Men jeg tar gjerne isen etterpå. vil ikke ha hår på den. Nam, nam...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er jo blønning i seg selv bare det å få sitte der og bli stelt på håret:) Tror det er på tide jeg drar til frisøren igjen;)

 

Thomas har vært hos frisøren to ganger, første gangen fôret vi han med Smarties for å få han til å sitte der. Andre gangen var nå på Askøy, han fikk velge seg en tegnefilm å se på, men for det meste satt han og så i speilet på denne søte unge jenta med langt hår som klippet han... satt musestille! Han var blitt lovet en ny lekebil hvis han var flink også da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...