Gå til innhold

Trøst til dere som skal sende ettåringer i barnehage - det pleier å gå veldig bra for de aller fleste!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så glad, pode som fyller ett år i september er nå på sin sjette dag i barnehagen og storkoser seg! Han vinker hadet når vi går og er blid nå vi henter ham. Spiser og sover godt, og i følge de ansatte smiler han hele dagen. Han har vent seg til alt fra kald lettmelk, tutkopp og brødskiver med skorpe til å gå mesteparten av dagen uten smokk den siste uka. Vi hadde satt av halvannen uke til gradvis tilvenning, men dette ser ut til å gå over alle forhåpninger! Det var samme sak med storebror for noen år siden.

Bare en liten trøst til alle dere som nå skal sende ettåringer i barnehage, det går som regel veldig bra.

Lykke til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt å høre, får ganske sikkert en fulltidsplass i familie barnehage her i nærheten snart. Og jeg kjenner jeg får litt angst på hvordan dette skal gå... Håper hun blir godt tatt vare på og at hun vil kose seg. Hun blir et år den 4.nov.. Liten og hjelpesløs enda:( Men tenker at det vil være godt for henne også. Hun lyser i allefall opp når hun får være med andre bebiser... Dette er en koselig liten familiebarnehage så overgangen blir kanskje ikke så stor... SUKK:(

tror Pappa`n tar dette en smule lettere:) Skal jobbe i natt turnus så noen dager fri i uka sammen blir det. Trøster meg med det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...