Gå til innhold

Flere som ammer ennå?


Lykketone

Anbefalte innlegg

Jeg er tilbake i fulltidsjobb og lillegutt i barnehage. Men det er koselig å kunne amme ennå. Prøver tre ganger om dagen og knøttis liker det! Er det noen flere som ammer ennå? Tror jeg skal prøve å amme enda noen måneder.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sluttet å amme nettopp,men må ærlig innrømme at jeg savner d. Men virker som lillegutt har litt godt av å få andre ting en pupp, han spiste veldig lite fast føde når jeg ammet. åsså ville han ha mange ganger pr natt, så vi avsluttet d no når han ble 13.5 mnd.

Han har ikke blitt noe roligere på natt fordi da,tvert imot. faktisk blitt mye mere uroli:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ammer jenta mi morgen og kveld, men på dagen vil hun ikke ha noe pupp. Hvem har bestemt at vi MÅ slutte når barnet blir 1ÅR???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ammer enda vi også. Morgen og kveld, og om han sover duppen sin inne, skal han ha pupp da også. Og noen ganger på natta. Er vanligvis ikke store skvettene han tar men noen ganger vil han ha "full tank";) Kommer til å fortsette så lenge det føles greit for oss begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ammer om kvelden.. jeg tror jeg er mer opptatt av det enn emilie. hehe..

 

jeg må lixom spørre om hun vil ha.. hadde jeg ikke spurt hadde det nok gått greit uten, men jeg har ikke lyst til å slutte riktig enda.. hehe..

men hun vil ha hver gang da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...