Gå til innhold

Føde på Bærum Sykehus i midten av september??=)


InaM25

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen som skal føde på Bærum sykehus?? Det skal jeg, og har termin 21 september. Bor forøvrig på Skøyen i Oslo. Hadde vært koselig å blitt "kjent" med andre som har fødeplass der=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har termin 23 september og skal på Bærum jeg også. Håper jeg kommer meg dit litt før om fire uker, for nå er jeg lei ja. Fødte forresten på Bærum for halvannet år siden og det var helt supert. Glede seg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg skal også føde på Bærum. Har termin 17.september og venter ei lita jente. Fødte på Bærum også for litt over 2 år siden og var veldig fornøyd med det. Hadde familierom da, men nå blir det nok vanlig barsel. Fordelen med barsel er jo at man kan bli kjent med andre. Kanskje vi sees:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg og skal :-) Har termin 26. september. Du som hadde vore på familierom - var det ok? Og kvifor skal du på barsel i staden for denne gongen?

 

Er så i tvil om kva eg vil. Vil jo aller helst ha kjærasten min der, men så ønskar eg oppfølging frå personalet også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på Bærum 24. September.. Bor på Frogner, så det er ikke lange veien. Har noen erfarne "Bærum-fødere" noen gode tips til oss førstegangs??

 

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på Bærum 27 september. Bor også i Bærum. Fødte der sist og var storfornøyd. Har i tillegg gått på kontroller der under hele sv.skapet pga høyrisikosvangerskap, og det er kjempe flinke!!

 

Lykke til jenter :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hej!

Har termin 26 sept med plats på bærum. Kanske vi ses :-) Bor 5 min undan sjukhuset. Har hört mycket bra så jag glädjer mig! Det blir nog inte familjerum för vi har en lite från förr som mannen min må ta hans om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...