Gå til innhold

første gangen jeg har vært borte fra al frivillig en hel dag...


dumme mamma

Anbefalte innlegg

Var på Ikea og Storsenteret på Strømmen på shopping på lørdag. Dro grytidlig og var borte hele dagen. Faktisk første gangen jeg har vært borte fra henne så lenge uten at det har vært jobb eller sykehus. Shoppa masse da, faktisk mest til meg selv, første gangen siden hun ble født at jeg kjøpte mer til meg selv enn henne, men når man begynner å ligne på en boligblokk er det greit med litt nye klær, lei av topper som når halvveis ned på magen.

 

Kjøpte de kuule bilskoene til al da. På siden ser det ut som hjul, borrelåsen er dashbord, og under ser det ut som understellet på en bil. Det er bremselys og frontlys som blinker når hun går. Gjett om hun er stolt da... Ingen andre sko som skal brukes nå. Bare" ki med bromma på"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grattis med nye klær. Det er velfortjent. Jeg føler ikke at jeg kan kjøpe noe til meg selv nå i og med at jeg ikke har noe perm penger denne gangen. (Men så har jeg jo egentlig masse klær bare jeg går ned ti kilo) Blir jo gjerne til at dersom man først skal kjøpe noe så blir det til ungene.

Hva endte du opp med å kjøpe til deg da?

Skoa høres jo kjempe tøffe ut. Tror ikke Linea kunne fått sånne for det hadde blitt altfor mye hyl og grin hver gang vi skulle ta de av. ;)

 

(hehe, boligblokk du liksom)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk, var veldig godt å ta en tur da. Kose seg sammen med mamma og søsters hele dagen. Kjøpte grå cordbukse, to gensere, en vanlig og en litt penere, to topper og to strømpebukser. Fant nydelige støvletter også, men summet meg der... Skodilla da suru, men har tøylet den lenge nå.

 

Buksen skulle jeg ikke ha, men måtte prøve å den satt perfekt, første gangen jeg har funnet noe som sitter perfekt på lenge og så nå da!!! Så måtte bare!

 

Skoene er populære da, får ikke bruke dem på bhg da, fordi jeg kjøpte dem litt store for at de skulle være fine til neste vår, men bruke dem skal vi visst... Så stolt da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...