Gå til innhold

Jan/feb/mars'09 mammaer Nedre Romerike


Faylinn

Anbefalte innlegg

Ja, kjenner dere noe liv?? Det lurer jeg også på.

Dere er jo litt lenger på vei enn oss også. Jeg er 15+1 i dag:)

Og nå skal vel noen av dere snart på ordinær UL også?

Jeg gleder meg masse til jeg skal inn å titte på lille knøttet 26.september.

Også skal jeg til jordmor på kontroll på torsdag. Håper vi kan høre på hjertet til knøttet da:)

 

Snakket med Fryd på lørdag foressten, og det viste seg at lokalene "muligens" var utleid onsdag 10.9, så de kunne ikke ta imot bordreservasjon....hvertfall ikke før de visste det sikkert.

Så har dere noe annet forslag til hvor vi kan gå? Evt må vi bare ta å snakke med dem igjen om noen dager.

 

Håper dere har det fin fint alle mann:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pikene på hjørnet har vel en avdeling i sentrum? Ellers har vi jo Klimt, er jo fint der også. Og der er det mulig å sitte både inne og ute.

 

Jeg har nå fått 20% sykemelding for 1 mnd i første omgang, og skal ha fri tirsdager da. Så i morgen skal jeg hvile bekkenet mitt...

 

Og jeg har forresten fått bekreftet at jeg får dratt på treffet den 10. :D

 

Jeg har kjent liv fra ca uke 14. Er ikke hver dag jeg kjenner, og er bare noen få spark/bevegelser nå og da. Men kjenner litt.. lettere når man vet hva det er man kjenner ;) Forrige gang var jeg vel i uke 20 da jeg kjente første gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei....

 

Det var synd at fryd ikke var til gjenlig den 10.09.

Mona har foreslott Klimt. Det ser bra ut.

Her han dere se litt.

//www.utelivssiden.no/utested/?nr=4

og her er menyen

www.utelivssiden.no/meny/?nr=46

 

hva sier dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å bestemme oss snart, så vi kan få bestilt bord, kanskje? Men det er ganske kjølig om kveldene.... bør ikke bare få bestilt bord inne, kanskje? Hvis vi skal være på Klimt, er det iallfall noe jeg vil anbefale, for det er færre gode bord inne enn ute. Flere meninger ute og går? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kjente jeg spark i nesten en time!!! H*n startet midt under middagen vår, og holdt det gående til lenge etterpå. Så gøy!!! Det beste var at mannen kjente det utenpå magen også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg var å spiste på klimt i dag. det er grri mat der.

det er litt trangt å kan bli mye støy når det blir fultt.

Vi har og muligeheten til å bestille bord på egon og så hva sier dere jenter

kom med innspill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker Egon hvis vi allikevel skal sitte inne! Pikene på torget er bitteliten og jeg hater doene på Klimt.. Egon har en veldig variert meny til greie priser, og det er godt med plass. Vi hadde nesten alle BIM treffene der med forrige gjengen jeg var med.

 

Jeg er 16+1 i dag og har ikke kjent liv, tror jeg. Mistenker det for å væe luft i magen i hvert fall. :-) Sist kjente jeg liv da jeg var 16+4, men han var en veldig aktiv krabat - og er det enda! Fikk høre hjertelyd på fredag da jeg var hos legen, og det var deilig men rart. Skal det bo en ny en der inne? Formen min er heldigvis stigende. Jobber 50% denne uka, og det er godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Egons høres fornuftig ut:) Der er det mye god mat, og god plass.Tror det blir kaldt å skulle sitte ute uansett, hvertfall sånn som gradestokken er nå om kveldene.

 

Åhh så heldig du er Bic&Bac som kjenner spark:)

Håper jeg får høre hjerteslagene hos jordmor i morgen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe hyggelig hos jordmor, og for en flott og entusiastisk dame:) Vi fant hjertelyden med en gang. Så moro å høre det høyt for første gang:) *stolt*

 

God helg!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da slenger jeg meg inn i samtalene, hehe.....

Får tid på Onsdag til og titte innom så skal bli artig å hilse på dere andre :)

 

Ellers var vi på ultralyd i dag og alt så veldig bra ut, hjertet lå rundt 165 bpm (måtte vekke lille nurk så sikkert litt hvilepuls :P) og har strekt seg til hele 7,5cm (mener jeg tallet var :S) hehe... ( er i uke 13+4)

 

Bilde ligger på profilen (skryte skryte, hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ikke så flink på dette forums greiene jeg så innlegget havnet visst midt i :S

 

PRØVER PÅ NYTT. :P

 

Da slenger jeg meg inn i samtalene, hehe.....

Får tid på Onsdag til og titte innom så skal bli artig å hilse på dere andre :)

 

Ellers var vi på ultralyd i dag og alt så veldig bra ut, hjertet lå rundt 165 bpm (måtte vekke lille nurk så sikkert litt hvilepuls :P) og har strekt seg til hele 7,5cm (mener jeg tallet var :S) hehe... ( er i uke 13+4)

 

Bilde ligger på profilen (skryte skryte, hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da blir det egon kl 18?

 

Jeg var på UL på fredag :D har en liten gutt i magen gitt så nå blir det den store navnejakten på guttenavn her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei....

 

Jeg tenkte at jeg skulle be dere om at dere gir et litte vink slik at jeg får en oversikt over hvor mange vi blir på onsdag. for blir vi flere enn 8 vil jeg ringe til de å si i fra. det er nemelig letter å ta vekk bord enn å sette til om vi blir mange.

 

Så hyggelig det er å høre fra dere som har vært på ul.

 

Gratulere meg en liten gutt i mafen elin08.

 

Jeg skal på ul på torsdag morgen jeg gleder meg masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Froni: så gøy da!

Elin: Jepp, Egon kl 18.

 

lille rose: Såvidt jeg klarer å se, er dette de som kommer:

Elin08

JulieF

Faylinn

swcdans

Froni

deg

meg

7 stk... Så er det jo evt. hvis noen flere kommer til. Kanskje ringe og si at det er greit om de har plass til flere i tilfelle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg teller da virkelilg til 8 stk. så jeg ringer de.

Om det skal mli vanskelig å huske hvilket bord dere skal til. har jeg satt opp mitt navn også.

Så bare spør etter bordet til;

jan/ feb/ mars mammar 09, eller Heidi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og når jeg teller igjen, kommer jeg fortsatt til 7 *hihi*

Kan du vise lista over de 8 du kommer til, så får jeg se hvem jeg overser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det når jeg var liten men bare et lite utbrud..

Var det noe du tenkte på?

Jeg må også inrømme at du har rett det er bare 7. jeg teller meg sel to ganger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...