Gå til innhold

Har plutselig fått svie og kløe....

Anbefalte innlegg

Skrevet

i underlivet...skjønner ingenting, har aldri hatt det før. Hva kan det være og hva skal jeg smøre på?

Skrevet

Høres ut som sopp, ja..

Hvis du syns det er flaut å kjøpe krem mot det, kan du kjøpe en krem som heter Klotrimazol. Den er hovedsakelig til å behandle fotsopp, men det er den samme sopptypen man får i underlivet, så da skjønner ikke folk på apoteket at du har fått sopp i underlivet, men tror du har fotsopp.. ;) litt bedre for selvtilliten..haha..

Skrevet

Det er da ikke noe flaut og uvanlig eller skittent med å ha sopp! Kjøp Canesten på apoteket, de har en pakke som inneholder en vagitorie (stikkpille for skjeden) + Canesten krem. Du tar vagitorien første kvelden, også forsetter du å smøre med kremen hver morgen og kveld i 6 dager. Da forsvinner det (hvis det er sopp). Det skader heller ikke å ta den kuren om det ikke skulle være sopp. Er ikke farlig.

Skrevet

Hvis du har en fast partner er det fordel å smøre han litt med krem han også, før gutter kan bli "smittet" av det, bare at det som regel ikke merker noe til det, men du får det bare igjen å igjen å igjen vis ikke..

Skrevet

jasså... smuler i trusa? tenker du har problemer med sopp ja:)

Skrevet

Yppert har oppsiktsvekkende inngående kunnskap om kvinnelige problemer til å være mann må jeg si... Gå og legg deg **Angelica**, du er uønsket her.

Skrevet

Selvfølgelig har jeg det:-) Jeg dyrker kvinnens underliv og lever kun for det!! Ikke rart at jeg har satt meg inn i problematikken!! Under studietiden så kunne jeg anatomiske inndelinger ned til minste detalje... var da jeg lærte om kvinnens patologi i underlivet at jeg plutselig ble homo...Jææææææææææææækk:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...