Gå til innhold

Bytte hjul evt understell på City Cross??

Anbefalte innlegg

Noen som vet om d er mulig å bytte hjul eller understell på Emmaljunga sin city Cross?? Tror jeg har falt på dette valget siden vognen er så lett!! Vurderte sterkt en edge duo.. men denne vekten da;)

Men jeg synes hjulene på City Cross bildet på sidene deres ser så billige og plastik ut!! Kunne tenke meg lufthjul... med spiler.. Sånn som edge duo har..

Fortsetter under...

Er som å høre meg selv :) Jeg sjekket dette ut, og nei desverre går ikke det ikke ann å få andre hjul.

Vi valgte alikevel citycross :) Gleder meg til å bruke den! Fant ut at vekt hadde mer og si enn designen akkurat på det området, men brukte lang tid på å velge mellom edge og crossen. Deilig at den er så lett :)

Glemte å skrive at fordelen er at de er punkteringsfrie, vogna har den fine dempinga og de er ikke "harde" å trille på som mange tror ved 1. øyekast. Venninna mi er kjempefornøyd, men det er også ei anna venninne som har edgen :)

Vet at noen har klart å skrike seg til lufthjul på city crossen. Har aldri hørt at det går an å skifte understellet, blir jo liksom ikke så mye igjen av vogna da;)

Den er absolutt ikke hard å trille, har hatt den i to år nå og er kjempefornøyd:))

Tror ikke man får skreket seg til lufthjul på CC... For d passer rett og slett ikke me festene på hjulene. Sjekket om man kunne kjøpe ekstra sett, og d kan man for 250kr hjulet, men lufthjulene passet altså ikke! D jeg vet er at den eldste modellen (tror jeg d var) har samme hjulene me luftkanal, men de har eiker så ser mer ut som lufthjul. (samme som på cerox)

Annonse

Forresten kan du se på classic sport isteden, den passer til city bagen, og er lett men har lufthjul og stål handlekurs. Blir litt tyngre enn city crossen, men den er vel mer det du ser etter siden du ønsker å bytte ut understellet og hjulene...;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...