mette69 Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Etter uttaket i går fikk jeg ut 4 egg. De ringte i dag og bare ett er befruktet. Jeg ble så lei meg jeg og redd. skal ha tilbakeføring allerede i morra
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Skjønner godt at du er redd! MEN det ene egget kan være det som skal til for at du blir gravid. Så ikke gi deg før det motsatte er bevist! Jeg skal krysse fingrene for at dette går bra! Du må ha kjempe lykke til! Klem fra
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 22. august 2008 #3 Skrevet 22. august 2008 Jeg hadde berre ett egg som ble befruktet sist, av to (hvor det ene ikke var optimal str). Dette delte seg å det ble satt tilbake uten problem. Ble riktig nok ikke gravid, men egget overlevde før det ble satt inn
Flippa m Frida Skrevet 22. august 2008 #4 Skrevet 22. august 2008 Vel, det ER faktisk bare ett som trengs. Det er jo det som er det normale i våre sykluser. Jeg har opplevd å bare få ut ett egg begge gangene vi hadde tellende forsøk, hvor de begge ganger ble befruktet. Det siste ligger akkurat nå å sover mellom mammas og pappas dyner og drømmer om alt hun har opplevd i sin første levemåned. Så det går absolutt an!! Lykke til
*-* Skrevet 22. august 2008 #5 Skrevet 22. august 2008 Jeg fikk bare ut ett egg på onsdag og var veldig lei meg og pessimistisk. Men i dag fikk jeg satt inn et fint firedelt egg, så nå håper jeg bare på at dette er akkurat dette som er gullegget:)
Kine71 Skrevet 22. august 2008 #6 Skrevet 22. august 2008 Jeg krysser også fingrene for at dette er gullegget:0)
Hvite due Skrevet 22. august 2008 #7 Skrevet 22. august 2008 MEN dette kan gå helt fint:-) Jeg har opplevd det samme og var også skuffet at det bare var ett. Egget vårt var av god kvalitet men det ble ikke baby. Men det kan være gull egget ditt:-)
tonemor72 Skrevet 22. august 2008 #8 Skrevet 22. august 2008 Man trenger bare ett egg for å bli gravid. Og det er sikkert gull-egget
milk Skrevet 22. august 2008 #9 Skrevet 22. august 2008 Jeg har ei venninne som opplevde dette to ganger, og hun har to barn nå Går sikkert fint! Lykke til!!
mette69 Skrevet 22. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 22. august 2008 Åhh tusen takk jenter. Det var akkurat den oppmuntringen jeg trengte nå!! Derre er gulle god. Jeg er svært nervøs for i morgen ja og ber til det jeg kan be til om at dette går bra og at det er som dere sier Gullegget!! Stor klem
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 23. august 2008 #11 Skrevet 23. august 2008 Håper du får gode nyheter nå ) Lykke til !
Emiliten Skrevet 23. august 2008 #12 Skrevet 23. august 2008 Kjære deg! Jeg hadde akkurat som deg bare ett eneste befruktet egg ved vårt siste (og fjerde) forsøk, og gikk rett i kjelleren med en gang og bare avskrev hele barneprosjektet. MEN: med dette eneste egget, som dessuten bare delte seg i to før innsetting, er jeg nå 29 uker på vei, gravid med en liten prinsesse som er ventet i begynnelsen av november!! Lykke til, ikke mist motet, det er ett egg som skal til:-)
Kine71 Skrevet 24. august 2008 #13 Skrevet 24. august 2008 Heia mette! Nå håper jeg du har vårt og satt inn et fint egg. Klemmer fra
mette69 Skrevet 24. august 2008 Forfatter #14 Skrevet 24. august 2008 Hei Jenter!! Jeg er så takknemlig for alle som svarer. Tusen takk Da jeg kom til UNN i går morres fikk jeg den gledelig nyheten om at det ene egget hadde overlevd! Jeg er nå bærer av et lite embtyo og håper inderlig at det fester seg !! Stor go klem til dere alle
Kine71 Skrevet 24. august 2008 #15 Skrevet 24. august 2008 Hurra! Så flott. Det var kjekt å høre. Masse lykke til som ruger:0)
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 24. august 2008 #16 Skrevet 24. august 2008 Gratulerer som ruger ! Krysser fingrene for at dere lykkes nå !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå