Gå til innhold

Hvordan takler dere hverdagen med full jobb og små barn


dumme mamma

Anbefalte innlegg

Jeg føler ingenting henger sammen rundt meg for tiden. Jobber fortsatt fult, går greit på jobb, men har lite overskudd om kveldene. Får vasket klær og oppvask, og vasket over bord og benker. Thats it. Føler at det flyter rundt meg, men prøver å gjøre alt etter at AL har lagt seg. Vil jo ha litt tid sammen med henne og, og når vi er hjemme kl. 16 og hun legger seg kl. 19 blir det ikke så mye tid igjen. Oppi dette skal middag lages.

 

Merkes at det er enda mer slitsomt fordi hun blir så sliten nå som hun er i barnehagen hver dag. Synes så synd på henne stakkar. SKulle ønske jeg kunne være mer hjemme med henne. Blir nå snart mer hjemme, men tenker på tiden etter permisjonen også...

 

Uff, føler alt er så slitsomt for tiden, måtte bare lette hjertet litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde en sånn periode for en stund siden, der jeg fikk sååå dårlig samvittighet bare ved tanken på at vi hadde sendt han i bhg da han var 1 år... Han kunne jo ikke snakke, og ikke skjønte han hvorfor han ble "forlatt" der... Men han har jo ikke tatt noe skade, trives godt i bhg og er en trygg og god gutt! I bhg leker de jo hele dagen, er på utflukter ++ ikke i nærheten av hva jeg hadde orket å følge opp hjemme:) Så samvittigheten blir bedre ved slike tanker!

 

Vi gjør også div. husarbeid etter han har lagt seg, det er som du sier ikke mange timene man får sammen, men de er høyt prioritert! Ikke mange avtalene jeg har før han legger seg:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...