Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #1 Skrevet 21. august 2008 Hm...altså, problemet er at jeg ikke husker om jeg tok ut en tampong for et par dager siden. Jeg mente virkelig at jeg hadde satt inn en tampong, men da jeg skulle ta den ut et par timer senere, var den ikke der. Siden det har jeg vært usikker på om jeg rett og slett bare glemte å sette inn tampongen i utgangspunktet...eller om jeg har gjort det og at den har "forsvunnet". Jeg har flere ganger gravd fingeren min opp i skjeden, men har ikke funnet noe da. Det er så ekkelt å være så usikker. I går kveld hadde jeg slått meg til ro med at jeg sikkert ikke hadde glemt igjen tampongen, siden jeg ikke kunne finne den.....så jeg hadde sex med kjæresten min.....men det føltes annerledes, og endel av meg følte at det fortsatt lå en tampong opp i der....men det kan jo også ha vært innbilling. Hjelp meg dere! Hvordan kan jeg finne ut av dette? Tenkte kanskje å oppsøke en gynekolog eller legen min i morgen, vet jo at det kan være farlig å ha tamponger i skjeden over lang tid. Er det noen symptomer jeg burde være obs på? Hva er sannsynligheten for at man glemmer en tampong? Jeg "lette" jo etter den bare et par timer etter at jeg kanskje hadde satt den inn....og da fant jeg den ikke
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 Kjæresten din burde vel ha merket om du hadde en tampong i deg!?
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #3 Skrevet 21. august 2008 Ant. er den ikke der, men kan svare deg allikevel. Jeg opplevde dette, det skjedde under en operasjon og legen glemte å ta den ut. Jeg var ikke klar over at den var der og tenkte ikke på det. Det gikk en god stund, jeg fikk smerter og blødninger. Fortvilet. Tilslutt, etter ett par uker gikk jeg tilbake til lege. Det var forferdelig. En stank uten lie når de fisket den frem... Sjekk igjen, er du fortsatt i tvil så dra til lege.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 Hehehe, må nesten le litt av dette. Du må nesten bare dra til gynekolog, eller få kjæresten din til å se om han ser noe. Han kan eventuelt stikke fingrene inn, for han får de lengre inn enn det du klarer selv. Kanskje han kjenner noe til den.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #5 Skrevet 21. august 2008 Har ikke opplevd det selv, men kjenner en som har. Hun hadde ikke merket noe. Men, tror nok du ville merket det ved sex. Da vil jo tampongen stange mot livmortappen, og det vil være ganske ubehagelig vil jeg tro.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #6 Skrevet 21. august 2008 Hvis du tror du glemte sette inn tampong, ville du ikke da blødd gjennom truse og bukse? For du bruker vel bare tampong ved mensen, håper jeg gå til lege i morra om kjæresten din ikke finner noe og du fortsatt er usikker.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #7 Skrevet 21. august 2008 Jeg husker at jeg gikk på do og tok ut tampongen for å bytte, jeg blødde endel akkurat da, litt mer en vanlig og tenkte at jeg skulle bruke et truseinnlegg i tillegg, i tilfelle lekasje. Men først tisset jeg. Klokken var halv syv om morgenen, og jeg var passe svimete. Jeg slang meg nedpå sofaen med sønnen min en halvtimes tid, mens vi så på barne TV. Jeg tror jeg sovnet en 10-15 minutter, og da jeg våknet skulle vi gjøre oss klare til å dra i barnehagen. Jeg gikk innpå do igjen for å skifte klær, og tisse igjen, og skfite tampong en siste gang før vi dro hjemmefra. Da fant jeg den ikke. Alt som var der var truseinnlegget. Jeg stusset og lurte på om jeghadde glemt å sette inn tampongen tidligere, men truseinnlegget var helt hvitt og mensfritt! Jeg lette litt til, men fant ikke. Så jeg dro hjemmfra som det var, uten egentlig å tenke så mye mer over det. Da jeg kom hjem fra jobb, slo det meg plutselig at jeg enda ikke hadde blødd noe....og ble bekymret igjen for om det kanskje befant seg en tampong i skjeden min, så sjekket igjen, men nei. Jeg slo megtil ro med at dette kun var en mellomblødning, på grunn av p-pillene, og at den blødningen sikkert var over. Så etter noen timer, blødde jeg igjen. Da brukte jeg bare bind, og tenkte at tamponger vil jeg aldri mer bruke, hvis jeg skal være så glemsk at jeg ikke huske om jeg brukt det eller ikke. Har blødd litt siden det, men har roet seg ned nå.........wææææ! Synes det er litt flaut å dra til legen om dette
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #8 Skrevet 21. august 2008 Ring legen din i morra tidlig! Tror ikke du har noe valg dessverre.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #9 Skrevet 21. august 2008 heheh sorry at eg ler, men dette er egentlig ganske komisk! å for å si det sånn det er dette jeg er livredd for selv å bruker derfor ikke tampong jeg bruker kun bind å truseinlegg! men gå å sjekk forsikkerhets skyld! du kan faktisk dø! av den bakterien som blir til visst gjennglemt tampong! å i hverstefalll om det skal skje deg riktig ille kan du bli steril! har en venninne som de hadde glemt en tampong inni å hu er steril pga bakterien som blir til!
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #10 Skrevet 21. august 2008 ja jeg får vel gjøre det ja, ikke noe morsomt men...greit å være på den sikre siden hvertfall
Anonym bruker Skrevet 21. august 2008 #11 Skrevet 21. august 2008 Uff ja, har hørt om det...ikke bra. Tror jeg skal slutte med tamponger jeg! Og jeg er enig at det nok er litt komisk dette her, synes jo det selv, jeg er så fjern om dagen:p
Gidder ikke! Skrevet 21. august 2008 #12 Skrevet 21. august 2008 Jeg opplevde det en gang, i fylla, trodde jeg hadde tatt den ut, hadde sex og tenkte ikke mer over det. Før jeg dagen etter syntes det var litt rart at jeg ikke blødde noe mer. Kjente etter, men fant ikke noe. Gikk enda en dag og en til, hadde på følelsen av at jeg hadde en tampong der enda, men fant den fortsatt ikke. Den 3. eller 4. dagen kjente jeg plutselig en skikkelig ekkel lukt og det var jo selvfølgelig den j.... tampongen! Ringte legekontoret, passe flau, fikk beskjed om å komme ned noen timer senere. Måtte t.o.m. fortelle sjefen min (ung kvinnelig en) om hvorfor jeg plutselig var nødt til å stikke til legen, hehe. Men da fikk jeg så utrolig noia at jeg faktisk klarte å grave den ut selv... Herrregud! Men kjenn etter om det oppstår noen forferdelig ekle lukter, det er ihvertfall et sikkert tegn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå