¤¤happy-may-mum¤¤ Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Kan noen hjelpe meg m teksten til HELE den sangen?? er så fin og enkel å synge til lillemann..
OneOfTheBoys Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Har lurt på det samme selv, men etter mye prøving og tenking etter å ha sunget den så som så flere ganger har jeg kommet frem til dette: (Kom gjerne med rettelser, dere som kan den) en og to og tre indianere, fire, fem, og seks indianere, syv og åtte og ni indianere, ti indianere små. Alle så hadde de pil og bue, alle så hadde de fjær på hue Alle så var de så stolte og krye for bamsen skulle de ta Hysj, der hører jeg det knaker Hysj, der hører jeg det braker Der kommer bamsen så stor og så svær, åå kom la oss skynde oss hjem! Så ble de de ti og ni og åtte indianere, syv og seks og fem indianere, fire, tre og to indianere, en indianer igjen! Han vakke redd for den store bamsen Han tok å skjøt han, boms der falt han Så tok han med seg hele hamsen/bamsen (???) Og så gikk han hjem til de ni Så ble de en og to og tre indianere ............(osv)
mummy2boys Skrevet 30. august 2008 #3 Skrevet 30. august 2008 j fant n j vettu!! hihi 10 små indianere 1 og 2 og 3 indianere 4 og 5 og 6 indianere 7 og 8 og 9 indianere 10 indianere små Alle så hadde de fjær på hue alle så hadde de pil og bue Alle så var de så stolt og så krye for bamsen skulle de ta. Hysj nå hører jeg det brake, hysj nå hører jeg det knake. Der kommer bamsen så stor og så slem kom la oss skynde oss hjem. Da ble det 10 og 9 og 8 indianere 7 og 6 og 5 indianere 4 og 3 og 2 indianere 1 indianer igjen. Han var'ke redd for den store bamse han tok og skjøt og bom så falt den sa tok han med seg hele hamsen og gikk hjem til de 9. Da ble det 1 og 2 og 3 indianere, 4 og 5 og 6 indianere 7 og 8 og 9 indianere 10 indianere små
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå