Sunniva78 har to små Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Kjøpte plantemargarin, trodde den var grei. Men så ser jeg at også den inneholder melk. Hva gir dere??
vimsa;) Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 det er en type uten melk av plantemargarinen;) blå eske, heter soya tror jeg.. smaker godt også
Sunniva78 har to små Skrevet 14. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2008 Ok... Så det er den man bør gi?
vimsa;) Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 vet ikke jeg, har valgt å gjøre det ivertfall til hun blir litt eldre. er 7 nå
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 14. august 2008 #6 Skrevet 14. august 2008 Man skal velge plantemargarin eller olje, fremfor margarin. Du kan bruke matolje, rapsolje, olivenolje, solsikkeolje osv. Eller du kan bruke vanlig plantemargarin. Om de inneholder melk eller litt salt har ingenting å si. Dette spiser de jo ikke mye av å det er så lite at det går heelt fint. Kan bruke litt melk i matlaging til de når de er over seks måneder. F.eks lage mild saus eller at det er litt melk i smøret det har ingen ting å si. Bare man ikke gir melk som drikke. Jeg bruker lett vita hjertego plantemargarin når jeg lager hjemmelaget middag til snuppa. Det er det samme som vi bruker. Viktig at de får i seg litt fett å, i form av plantemargarin/olje. Så setter det litt smak også!:-)
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 14. august 2008 #8 Skrevet 14. august 2008 Hvorfor gi smør?? De trenger litt fett de å. Bare sunt fett dette. Fint å bruke en liten smørklatt i hjemmelaget mat eller litt olje. Så setter det litt smak. Er enten plantemargarin eller olje i industri fremkallt barnemat også. Å smør på brødskiva liker vel de fleste.......
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 14. august 2008 #9 Skrevet 14. august 2008 Hvorfor ikke gi smør....?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå