Gå til innhold

noen fra haugesundsområdet?


ciccy c

Anbefalte innlegg

Heisann..noen fra Haugesunds området her?

Bor på vormedal,26 år temin 6 mars

Hadde vært hyggelig å bli kjendt med noen her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har pleid å være treff ca hver 3. uke på egon i haugesund.

 

Jeg har satt opp de siste gangene, men denne uka passet det ikke for meg, og så var det ingen andre som satte opp...

 

Bare å sette opp en dato, så møter jeg opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

Jeg vil og gjerne være med på treff, venter egentlig bare på at noen setter opp tidspunkt :)

Bor i Hgsd og har termin i januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei.

Hadde vært koselig å møte andre gravide i området. Selv er jeg ikke herfra så det hadde vært gøy å bli kjent med andre som også er gravide! Jeg pendler i forbindelse med jobben. Hva med tirsdag 23. September? Evt lørdag 20. september?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23. september passer for meg også! Det er greit å ta det i ukedagene, tenker jeg, for da er det ikke så mye press på restauranter og kafeer.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Så kjekt med treff. Jeg går gravid for første gang. 24 år. Termin i jaunar. Har mange gode venner.. men ingen i samme situasjon. Hadde vært kjekt å bli kjent med flere, kanskje dele litt erfaringer, og bekymringer:) Uansett alltid kjekt å utvide vennekredsen:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå e d ikkje lenge te jenter!..Håper det er mange som kommer da.Skal vi bare møtes inne på Egon eller ska me møtes utforbi..ka meine dokke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me kan jo se an været? E d drittvær så kan me møtas inne, fint vær kan me møtas utforbi, e vel litt lettare å se store magar hvis me møtes utforbi i tillegg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja då kan me se ann været då..Litt flaut å komma inn der å leita itte magar hvist me ska møtast inne da,men det går seg nok te det o:)

Snakkast imårå då jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja takk for et kjempe koselig treff!:)

Håper du kommer neste treff også,det var du som var ca på likt med meg det venterspent85?Hvist ikke du kommer sitter jeg der alene med en liten mage:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen. Kjempekoselig :)

 

Jeg var med relativt liten mage (enorm i mine øyne da). Jeg er på jobb neste gang! Men håper jeg får blitt med gangen etterpå!!

ciccy c: Kan du ikke skrive hvordan det går på ultralyden i morgen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...