Gå til innhold

TFK, utrolig dårlig eller har jeg fått et mandagsex??????

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg trenger tips og råd fra andre TFK eiere.

Vi kjøpte en tfk jogster twist i juni, og allerede etter dag 1 startet problemene. Da var det bremseklossene som lagde en så intensiv irriterende lyd på bakhjulene at jeg knapt orket å trille vognen. Man kunne tydlig se at julene var skjeve. Vi fikk nye hjul men problemet ble overhode ikke løst. Nå venter vi på to nye hjul IGJEN. I mellomtiden har forrhjulet blitt ødelag, Når man er ute å går så snur det seg plutsellig på tvers og bråstopper hele vognen slik at ungen flyr rett inn i veggen på kurven. Det skjer hele tiden, så nå skal vi kanskje få et nytt fremhjul også. Desutten er den jo helt UBRUKELIG opp og ned trapper og fortauskanter. Den skjener jo enten den ene eller andre veien.

Desutten rister vognen veldig på ujenvtn underlag. Det er en hel del andre problem også, men det blir bagateller i forhold.

Er det andre som har problemer også? Det er fryktellig slitsomt å irritere seg over saker som bør fungere.

Man får ikke direkte mye hjelp i butikken heller.

Trenger råd fra erfarene tfk brukere!!

Tusen Takk!!

Fortsetter under...

Vet du.., jeg har ingen erfaring med tfk og vil ønske deg lykke til.

Må bare kommentere at jeg leste overskriften din som mandag-sex.., ikke mandags-ex.. Tror du jeg stusset litt.., he he.. :o)

Ikke vondt ment, bare litt trøtt i øynene nå så da ble det sånn..

Hei. Huffda, jeg tror du har vært veldig uheldig med vogna di jeg. Den kan jo rett og slett ha fått en skavank enten på fabrikken eller under frakt derfra, som har gjort at hele greia har blitt skeiv. Særlig siden hjulene etc også var skjeve..

Har selv TFK joggster twist og har bare positivt å si om den. Knall vogn, har hatt den i et halvt år og er superfornøyd. En venninne har den også, og hun får ikke lovprist vogna nok. SÅ på meg høres det ut som om du har hatt maks uflaks.. Jeg ville nesten bedt om å få bytta hele vogna jeg, dersom det er såpass omfattende skavanker på den.

Annonse

Vi kjøpte vår TFK i april og har ikke hatt slike problemer i det hele tatt! Tror dere har vært uheldige.

Det er litt mer lyd fra hjulene/bremsene enn jeg var vant på med på vår gamle og lydløse Emmaljunga, men ikke noe brysomt i det hele tatt.

Har ikke hatt problemer med at forhjulet stiller seg på tvers.

Jeg liker ikke så godt å gå med vogn opp og ned trapper, men synes ikke vogna gjør det noe spesielt vanskelig. Men hvis jeg skal opp eller ned et litt høyt trinn, på buss f.eks. synes jeg det er greiest med bakhjulene først.

E he hatt mi TFK Joggster Twist i over ett år no, og eg har ingenting vondt å seie om den vogna. Simpelthen elsker å trille tur med den! Tru nok du he vør MAX uheldig, for slik skal ikkje vogna ver nei... Skriv klage og be om å få bytte heile greia!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...